اجرای قاطعانه قوانین رنگ بندی ها در فارس با هدف مقابله با شیوع اومیکرون

ایمانیه گفت: سرعت شیوع سویه جدید کرونا نگران کننده است و چهار شهرستان فارس را به رنگ نارنجی درآورده است و با هدف مقابله با شیوع اومیکرون قوانین رنگ بندی ها بر اساس مصوبه ستاد کرونا با قاطعیت در فارس به اجرا درمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 9 بهمن) در جلسه فوق ‌العاده ستاد کرونا گفت: سرعت شیوع سویه جدید کرونا نگران کننده است و چهار شهرستان فارس را به رنگ نارنجی و ۲۰ شهرستان به رنگ زرد درآورده است.

استاندار فارس ادامه داد: بر این اساس با هدف مقابله با شیوع اومیکرون قوانین رنگ بندی ها بر اساس مصوبه ستاد کرونا با قاطعیت در فارس به اجرا درمی آید.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی فارس تا جلسه فوق العاده بعدی که فردا برگزار خواهد شد، فرصت دارند تا پیشنهادات خود را برای برداشتن قدم هایی فراتر از پروتکل های هر رنگ بندی اعلام کنند.

ایمانیه تصریح کرد: باید پیش از بحرانی شدن شرایط اقدامات پیشگیرانه با جدیت در استان به انجام برسد و قوانین، دستورالعمل ها و پروتکل‌ ها با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سایر سازمان ها و دستگاه ‌های فارس اجرایی خواهند شد.

 

کد خبر 1142491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha