در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی از سوی دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود

فخری، گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه های مختلفی از سوی دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،منوچهر فخری، امروز(۹ بهمن) در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: یکی از برنامه هایی که در این هفته اجرا خواهد شد، افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی است که می تواند به اشتغال استان کمک کند، بویژه در شرایط کنونی که اشتغال مهمترین بحت کشور و خصوصا در کرمانشاه است.

 

 

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود:  امسال جمعا ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی در استان توسط راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است. و طبق برآورده های انجام شده پروژه های اقتصادی استان که طی دهه فجر کلنگ زنی می شود حدود سه هزار نفر اشتغالزایی دارد که این میزان را در پروژه های عمرانی هم خواهیم داشت.  

 

 

وی خاطر نشان کرد:  مسیر سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم شرایط تحریم های سخت و ظالمانه با اتکا به توان داخلی و بر اساس اصل ما می توانیم تداوم دارد.

 

 

فخری تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های اثرگذار، زیربنایی، اقتصادی و عمرانی در سطح شهرستانها، شهرداری ها و دهیاری ها و با توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار در مسیر توسعه استان گام برخواهیم داشت.

 

 

معاون  عمرانی استاندار کرمانشاه  اظهار کرد:  وظایف کلیه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها نیز برای تحقق اهداف پیش بینی شده در مسیر توسعه مشخص و تبیین شده است و بی شک این هم افزایی موثر سبب پیشرفت استان خواهد شد. 

 

 

فخری در پایان گفت: استان کرمانشاه در اجرای قانون جهش تولید و تأمین مسکن به عنوان یک نهضت ملی پیشگام است و برای تحقق برنامه های دولت از جمله ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و تحویل به افراد فاقد مسکن پیگیری و اهتمام ویژه ای خواهیم داشت. 

 

 

*بخش برنامه های مختلف دهه فجر از شبکه استانی زاگرس

 

در ادامه این نشست، افشین امیری  گفت: برنامه های مختلفی در ایام الله دهه مبارکه فجر از شبکه زاگرس  استان پخش خواهد شد .

 

 

مدیر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: برنامه ریزی لازم برای پوشش رویدادهای مهم این یک دهه از جمله راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، پخش زنده برخی جشن های این هفته، استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، تهیه کلیپ های انقلابی، معرفی شهدا و رزمندگان کرمانشاهی، شناسایی وقایع مهم استانی در آن ایام با کمک بزرگان  که از مهمترین برنامه هایی خواهد بود که برای این ایام در نظر گرفته ایم صورت گرفته است.

 

 

 امیری  تصریح کرد: مردم استان می توانند آرشیوی از عکس های شخصی خود را که در زمان پیروزی انقلاب  حضور داشتند به صدا و سیما تحویل دهندو  تلاش شده تا در این یک دهه آرشیوهای عکس و فیلم قدیمی از نقش مردم کرمانشاه در انقلاب در رسانه ملی انعکاس داده شود.

 

 

*برنامه های دهه فجر امسال باید با هزینه کمتر و خلاقیت بیشتری برگزار شود

 

 

حسین مرادی وحدت  در این نشست ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دستگاه های مختلف باید تا در برگزاری برنامه های دهه فجر ضمن توجه به شان و جایگاه این دهه، صرفه جویی لازم را هم داشته باشند.

 

 

بازرس کل استان کرمانشاه افزود: حفاظت و صیانت از راه انقلاب و آرمان های امام راحل برای انتقال به نسل های آینده باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: باید انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های امام راحل را به خوبی تدوین کنیم تا برای سال های آینده و نسل های بعدی باقی بماند. 

 

 

مرادی وحدت تصریح کرد: در کنار اینکه هزینه ها باید با نهایت صرفه جویی انجام شود، از دستگاه های مختلف می خواهیم تا در برگزاری برنامه ها خلاقیت داشته باشند و مستند سازی رویدادها را انجام دهند.

 

 

کد خبر 1142496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha