آغاز به کار باغ بانوان در شیراز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر

خواست خدایی گفت: باغ بانوان در بلوار «شاهد» شیراز پیش از این افتتاح شده بود اما از امروز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر برای خدمات رسانی به بانوان آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (شنبه 9 بهمن) در مراسم افتتاح باغ بانوان در پیاده راه سلامت در بلوار «شاهد» شیراز گفت: باغ بانوان پیش از این افتتاح شده بود اما از امروز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر برای خدمات رسانی به بانوان آغاز به کار کرده است.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باغ ویژه بانوان در محدوده منطقه ۶ شهرداری شیراز قرار دارد و با پیشنهاد و پیگیری های کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز در هر منطقه شهرداری شیراز، اختصاص حداقل یک باغ ویژه بانوان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در باغ های بانوان، فضاهایی برای آموزش و اشتغال زایی با برپایی غرفه های متعدد نیز پیش بینی شده و کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز برای ایجاد مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان در شیراز تلاش جدی در پیش گرفته است.

«حمیدرضا اسماعیلی»، شهردار منطقه ۶ شیراز نیز در این مراسم گفت: اختصاص قسمتی از پارک «گلها» برای ایجاد فضای ویژه ورزش بانوان در دست انجام است و از آنجا که بیشترین باغ ها در محدوده منطق 6 شهرداری شیراز قرار دارد برای احداث یک باغ بانوان دیگر در این منطقه در تلاش هستیم.

کد خبر 1142504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha