اخلاص و ایمان در وجود شهید توکل قلاوند موج می‌زد

کریم‌پور با بیان اينکه سادگی، اخلاص و ایمان در وجود شهید توکل قلاوند موج می‌زد گفت: این شهید والامقام پس از گذشت سال‌های زیادی از نبرد حق علیه باطل و دفاع مقدس مانند دیگر همرزمانش ناشناخته و گمنام باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (شنبه ۹ بهمن) در یادواره سردار رشید اسلام شهید توکل قلاوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر اظهار کرد: شهید قلاوند کسی بود که وقتی وارد شیار می‌شد می‌رفت تا به سنگر عراقی‌ها می‌رسید، هر راهی را یک‌بار می‌رفت یاد می‌گرفت، هوش بسیار بالایی داشت و تیزبین، با اخلاص و کم‌توقع بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه ذکر و نام و یاد شهید توکل قلاوند هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد افزود: شهید قلاوند با شروع جنگ تحمیلی به خوزستان آمد و بلافاصله به‌دلیل حساسیت منطقه دشت عباس، راهی آنجا شد و آن روزها هیچکس باورش نمی‌شد که جوانانی مثل این شهید والامقام بتوانند وارد محورهای عراقی‌ها شوند و ضمن درگیری با آنها، سالم به عقب برگردند.

 

وی اذعان کرد: سطح شناسایی‌هایی که شهید قلاوند می‌رفت به میزانی وسیع و دقیق بود که انگار از آسمان بالای منطقه آن اطلاعات را جمع‌آوری کرده است و روز به روز شناسایی‌های سردار وی بيشتر و بهتر می‌شد تا جایی که به این شهید گرانقدر لقب آواکس دشت عباس را دادند.

 

کریم‌پور با اشاره به اینکه شهید قلاوند اخلاق خاصی داشت و با تواضع و فروتنی رفتار می‌کرد تصریح کرد: این شهید سرافراز در شناسایی و انجام حمله غافلگیرانه علیه نیروهای دشمن، نقش ارزنده‌ای داشت.

 

وی عنوان کرد: شهید توکل قلاوند کم‌حرف، درون مایه و در بیشتر ماموریت‌ها و در زمینه تامین امنیت فعال بود و سادگی، اخلاص و ایمان در وجود وی موج می‌زد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خاطر نشان کرد: شهید توکل قلاوند پس از گذشت سال‌های زیادی از نبرد حق علیه باطل و دفاع مقدس مانند دیگر همرزمانش ناشناخته و گمنام باقی مانده است.

 

کد خبر 1142518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha