آموزش ها مقطع ابتدایی در شهرستان های با وضعيت قرمز و نارنجی در هرمزگان غیرحضوری شد

رئوفی گفت: آموزش ها در مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های با وضعيت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در استان هرمزگان به مدت دو هفته به صورت غیرحضوری در فضای مجازی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی رئوفی » در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تغییر رنگ بندی وضعيت شیوع کرونا در شهرستان های استان هرمزگان، عنوان کرد: در مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های با وضعيت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در استان هرمزگان، آموزش ها به مدت دو هفته به صورت غیرحضوری در فضای مجازی انجام شود.

 

وی افزود: در مناطق روستایی که تراکم جمعیت دانش آموزی در مدارس پایین است، با تصمیم فرمانداران و ستاد مديريت بیماری کرونا در شهرستان ها، کلاس ها می توانند به صورت حضوری دایر باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش مناسب واکسیناسیون در سطح کشور و استان هرمزگان، تعطیلی عمومی و محدودیت های شدید در دستور کار نیست.

 

رئوفی افزود: استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ويژه در ادارات، اماکن عمومی، صنوف و فروشگاه های بزرگ ضروری است.

 

وی در همین خصوص گفت: برگزاری هرگونه جلسه در دستگاه های اجرایی با حداقل ۳۰ نفر و در مدت زمان حداکثر ۹۰ دقیقه در دستور کار قرار گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: برای کاهش میزان عوارض و آسیب های سویه اومیکرون کرونا، تزریق دوز سوم واکسن بسیار مهم، حیاتی و ضروری است.

 

رئوفی افزود: با توجه به واکسیناسیون ۸۵ درصدی بازاریان، تعطیلی بازار در دستور کار قرار ندارد، اما رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و تهویه مناسب در صنوف بسیار ضروری است.

 

وی اظهار کرد: هرگونه مراسم با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در استان، در فضای باز و با رعایت فاصله دو متر میان افراد برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1142530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha