۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان اضافه می شود

یزدویی گفت: یکی از پروژه های دهه فجر امسال افزایش تعداد تخت های بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت یزدویی» امروز «شنبه ٩ بهمن» در نشست ستاد خبری دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: تلاش شده تا برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود و در همین زمینه ۵۵۰ نشست تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد روستاها، شهرها و محلات برنامه ریزی شده است.

 

سرپرست فرمانداری گرگان افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، نواختن گلبانگ انقلاب، برگزاری ۲۵۰ مسابقه ورزشی در ادارات و محلات، تجلیل از قهرمانان ورزشی، برگزاری جشنواره سرود انقلابی، شب شعر با موضوع انقلاب، برپایی ۱۰۰ ایستگاه فرهنگی در نقاط شهری و روستایی از برنامه های این ایام است.

 

وی با اشاره به بهره برداری یا کلنگ زنی پروژهای عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر امسال گفت: در بخش اقتصادی یکهزار و ۹۹۹ طرح اقتصادی با ۵۰۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح یا کلنگ زنی می شود که برای ۴ هزار و ۳۸۱ نفر شغل ایجاد می کند. از این تعداد یکهزار و ۹۹۶ طرح افتتاح و عملیات اجرایی سه طرح هم آغاز خواهد شد.

 

یزدویی افزود: کلنگ زنی سردخانه ۲۰ هزار تنی و دو واحد مرغداری ۵۰ و ۳۰ هزار قطعه ای و هم چنین واحد پوست گیری غلات، کارگاه اگزوزسازی و چند پروژه دامداری و مرغداری از جمله پروژه های مهم اقتصادی در استان است.

 

وی بیان کرد: در بخش عمرانی نیز ۲۲۰ پروژه با یکهزار و ۸۱۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود که مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی، افتتاح زیرگذر افسران انجیرآب، گازرسانی به برخی  روستاها و افزایش ۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بیمارستان تامین اجتماعی گرگان از مهم ترین پروژه های این بخش است.

 

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: یکی از مهم ترین پروژه ها کلنگ زنی ۴۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با پیش بینی اعتبار ۲۸۸ میلیارد تومان است که دد شهرک آرامش گرگان ساخت ان در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد. هم چنین حفر چند حلقه چاه و ایجاد مخازن جدید و دو ایستگاه هواشناسی در فرودگاه گرگان و چهارباغ از دیگر پروژه هایی است که عملیات اجرایی انها در این دهه آغاز می شود.

 

کد خبر 1142532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha