ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گرفته شود

حیدری بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت اطلاع‌رسانی و فضای مجازی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: رسانه‌های گروهی و فعالان شبکه‌های اجتماعی در این راستا اقدامی جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (شنبه ۹ بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی محرومیت‌ های بسیاری در کشور وجود داشت که پس از آن با پیروزی انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه اخیر تحولات و پیشرفت‌ های بسیاری حاصل شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، ناامید کردن مردم از نظام اسلامی را از راهبردهای دشمن دانست و گفت: دشمنان نظام و مردم در طول چهل سال گذشته تمام توان خود را به کار گرفتند تا مردم را از نظام ناامید کنند و در سال های اخیر با فشارهای اقتصادی این راهبرد خود را دنبال می کنند.

 

وی ادامه داد: تطهیر حکومت فاسد و دیکاتور پهلوی، مشروعیت زدایی و مقبولیت زدایی از انقلاب اسلامی، ایجاد شک در ناکارآمدی نظام دینی و سلامت خدمتگزاران از دیگر برنامه‌ها و راهبردهای دشمن است که باید با اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی می‌توان این برنامه‌ها را خنثی کرد.

 

حیدری، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مراسم‌های دهه فجر یک برنامه تشریفاتی نیست بلکه باید در این ایام گام‌های عملی و علمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برداشته شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود، اظهار داشت: دستگاه‌هایی که بدنه آن مردمی تر است وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

 

حیدری همچنین بر ضرورت تبیین نقش شهدا و خانواده شهدا در صیانت از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: با استفاده از روش‌های هنرمندانه و خلاقانه از جمله تبلیغ چهره به چهره دوران طلایی دفاع مقدس و نقش آن در صیانت از انقلاب اسلامی تبیین شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در خصوص تامین اعتبارات برای اجرای برنامه‌ های دهه فجر نیز دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از اعتبار بخش فرهنگی خود در این زمینه استفاده کنند.

 

کد خبر 1142568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha