برگزاری یادواره شهدا با همکاری کانون  فرهنگی و هنری انصار الحسین(ع) ملایر در دهه فجر

احمدوند گفت: همزمان با ایام دهه فجر یادواره بزرگ شهدای کمیل با همکاری کانون فرهنگی و هنری انصار الحسین (ع)ملایر و پایگاه بسیج در مسجد انصارالحسین(ع) ملایر برگزار می‌شود.

«مهدی احمدوند» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری  انصار الحسین (ع) ملایر در دهه 70 تاسیس شده که در حال حاضر  نیز بی از یکصد نفر عضو دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری انصار الحسین(ع) ملایر با بیان اینکه این کانون یک دوره 5 ساله این کانون غیر فعال بوده است افزود: در حال حاضر این کانون فعال است و فعالیت های خوبی نیز طی یک سال گذشته در این کانون انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) شهرستان ملایر با بیان اینکه در دوران کرونا نیز کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کانون برگزار شد تصریح کرد: این کلاسها شامل کلاس های قرآن و احکام، فرهنگی و ورزشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضرنیز کلاس های قرآنی، فرهنگی و تربیتی و ورزشی ، برگزاری اردوهای تفریحی داخلی و درون شهری در این کانون  برقرار است افزود: به صورت ماهانه نیز فیلم های  سینمایی متناسب در کانون برای اعضا پخش می‌شود.

احمدوند با اشاره  به نزدیک شدن به سالگرد پیروزی انقلاب و روزهای مبارک دهه فجر گفت: این کانون نیز برنامه های جنگ شادی در دهه فجر  را با همکاری پایگاه بسیج در فضای مسجد خواهد داشت.

احمدوند از برگزاری یادواره شهدای کمیل با همکاری کانون و پایگاه بسیج در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این یادواره در واقع گرامیداشت مقام شهدا و  با محوریت بزرگداشت سردار شهید مرتضی خانجانی برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: سخنران این مراسم نیز یک از مسئولان همدان  بوده و با برنامه های مداحی، روایتگری همرزم شهید و سایر برنامه های فرهنگی همراه خواهد بود.

کد خبر 1142600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha