مراسم جشن استقبال از دهه فجر توسط کانون های شهر جونقان برگزار شد

مراسم جشن استقبال از دهه فجر به همت جوانان کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» با مشارکت شهرداری و حضور مسئولین و امام‌جمعه شهر جونقان‌ برگزار شد.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم جشن استقبال از دهه فجر و جشن روز مادر به همت جوانان کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» با مشارکت شهرداری و حضور مسئولین و امام‌جمعه در سالن اجتماعات شهرداری شهر جونقان‌ برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری این شهرستان هرساله با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متعددی برنامه ریزی و اجرا می کنند.

 

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در قالب طرح ملی شنبه های کتاب، برپایی نمایشگاه های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، سبک زندگی اسلامی و موضوعات مرتبط در کتابخانه های مساجد و برگزاری نشست های تبیینی از جمله برنامه های است که توسط کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان برگزار می شود.

 

امیریان، نشست های تبیینی جذب جوانان و نوجوانان به نماز، وبینار تبیینی شیوه های دعوت فرزندان به نماز و نشست ها و وبینار گفتمان انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام (ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: دهه فجر یادآور جوشش و خروش انقلابی بود که تغییر و تحولی عظیم در سرنوشت تاریخی ایران اسلامی به وجود آورد و هرساله در گرامیداشت آن شور و نشاط شادابی تازه ای به جامعه اسلامی تزریق می شود.

 

امیریان، انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان و امروزی ضروری دانست و اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان از دیگر ضروریات عنوان کرد.

 

کد خبر 1142602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha