اجرای نمایش همزمان با دهه فجر توسط کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: با همت و همکاری کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبدالله ملایر در ایام دهه فجر نمایش« غم مهران» اجرا می‌شود.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو باخبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزههای مختلف افزود: یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است که بیشتر به زبان نمایش بیان شده است.
 

وی با بیان اینکه همزمان با ایام دهه مبارک فجر نیز برنامه‌های مختلفی در این کانون اجرا خواهد شد افزود: همزمان با ایام دهه فجر نمایش «غم مهران »توسط عوامل و اعضای کانون امامزاده عبد الله ملایر اجرا خواهد شد.

وی ‏افزود: این نمایش نمایش روزهای دفاع مقدس  و تصویری از  شهامت تا شهادت سربازان دلیر اسلام و خانواده‌های جان بر کفی که با میل و رغبت فرزندانشان را راهی خط مقدم جبهه می کردند تا شهد شیرین شهادت را شاید بنوشند است.

حبیبیان تصریح کرد:  نمایش غم  مهران تصویری از هشت سال جنگ را در مرزها نشان می دهد که یکی از این مرزها مرز جنگی مهران است که به نویسندگی وکارگردانی شیرین حبیبیان اجرا خواهد شد.

وی عوامل و بازیگران این نمایش را حامد سرایی،  سحر ملیحی، و فاطمه الماسی دانست و افزود: موسیقی و کمانچه این نمایش را فرزاد زاکر، منشی صحنه را مها رضایی و همچنین اجرای نور این نماش را نیز یحیی محبیان بر عهده دارند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  امامزاده عبدالله ملایر در ادامه ازبرگزاری برنامه های جشن های انقلاب در این کانون در دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه ها نیز شامل برنامه های متنوع فرهنگی، مسابقه ،سرود و.. خواهد بود.

حبیبیان از  انجام مشاوره های خانوادگی در ایام ده فجر توسط این کانون خبر داد و افزود: این کانون در این راستا تا کنون فعالیتهای خوبی داشته که و در زمینه مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر  ملایر تاکنون  چندین نمایشگاه  مبارزه با مواد مخدر ، برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  در حوزه های مختلف به ویژه  پیشگیری از مواد مخدر  را داشته است.

حبیبیان اضافه کرد: با شیوع کرونا  فعالیت های خوبی را در فضای مجازی در این حوزه  داشتیم که  مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیر شهر و ....از جمله  برنامه های ما در فضای مجازی بوده است.

وی در ادامه از  توزیع 30 بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در ایام دهه فجر توسط کانون  و خیران خبر داد و تصریح کرد: برای این بسته هامبلغ 3  میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 1142603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha