بزرگان باید روزهای سخت  انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنند

بهشتی راد، گفت : نسل جدید باید نسبت به آنچه که در زمان گذشته رخ داده، بینا و شنوا شوند، بزرگان و همه کسانی که روز‌های سخت انقلاب حضور داشتند، امروز روایتگری را بر عهده گرفته و رویداد‌های تاریخی را تشریح کنند.

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ایام دهه فجر در تاریخ سرزمین سر بلندمان همیشه ماندگار است، روزهایی که مردم دست به دست هم دادند و با هدایت و رهبری حضرت آیت الله امام خمینی (ره) سرنوشت جدیدی را برای خود رقم زدند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدظله العالی، در رهنمودهای خویش پیوسته از دسیسه ها و حیله های دشمنان فرهنگی کشور، پرده برداشته اند. از جمله می فرمایند «مسئله تهاجم فرهنگی که ما بارها روی آن تاکید کرده ایم، یک واقعیت روشنی است که با انکار آن نمی توانیم اصل تهاجم را از بین ببریم. تهاجم فرهنگی وجود دارد.

 

 

وی بااشاره به برنامه های اجرایی توسط دستگاه ها در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اجرای تئاتر و نمایش خیابانی با موضوع انقلاب در سطح شهر و مناطق با همکاری شهرداری، در خصوص برنامه‌های عمرانی نیز اگر معبری مشکل دارد کارش با حضور بزرگان آن محل انجام شود تا مردم به نوعی پوشش خدمات رسانی شهرداری و دستگاه‌ها را ببینند و این حلاوت و شیرینی در کنار عید و بهار آزادی باشد.

 

 

بهشتی راد تصریح کرد: برنامه های گوناگونی از جمله همایش‌ها و مسابقات ورزشی در سطح مناطق ، روایتگری‌ انقلاب در سازمان فرهنگی، برنامه‌های خاص هنری، برنامه‌های خاص بانوان در فرهنگسراها، مسابقات اجتماعی و فرهنگی، نام گذاری معابر و کوچه‌ها به نام شهدا به خصوص در شهرک‌های حاشیه‌ای و جدید الاحداث با هماهنگی شهرداری مناطق در این ایام مبارک اجرایی می شود.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به آذین بندی شهر در ایام دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: با تاکید شهرداری امسال با زیباسازی معابر، دلگرمی امید و نشاط برای مردم ایجاد شود، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌های فرهنگی مختلف و ایجاد غرفه‌ها نیز مد نظر است، برگزاری محفل انس با قرآن و سایر برنامه‌ها نیز در مسیر در غرفه‌ها اجرا می‌شود.

 

 

وی در پایان گفت: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین، درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، مسئولیت ما ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به نسل جوان بشناسیم .

کد خبر 1142644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha