غول درمانده در درگیری های خاورمیانه / سلطه صهیونیسم با واشنگتن چه کرده است؟

واشنگتن غول درمانده ای تحت سلطه صهیونیسم است که به درگیری ها در خاورمیانه کشیده شده است،اما باید برای نجات منافع ملی خود دست از این گونه درگیری ها بردارد.

خبرگزاری شبستان،جهان اسلام: اخیرا چند روایت و گزارش منتشر شده است که نشان می‌دهد چگونه تنها یک «خط قرمز» برای واشنگتن وجود دارد که هیچ‌کس جرأت عبور از آن را ندارد و این خطر قرمز انتقاد از اسرائیل و افسانه‌های حمایتی مرتبط با آن در مورد افزایش «انکار هولوکاست» و «افزایش یهودستیزی» است.

این قانون توسط لابی اسرائیل که در شهر نیویورک مستقر است و نزدیک به ادارات دولتی است به طور بی رحمانه ای اعمال می شود.

اگر کسی می‌خواهد یاد بگیرد که مدافعان اسرائیل چقدر حساس و شرور  می‌توانند باشند، کافی است درباره تجربه اخیر «مارکو روبیو»، سناتور جمهوری‌خواه به شدت طرفدار رژیم صهیونیستی مطالعاتی را انجام دهد

او در توییتی لیبرال‌های سطح‌بالا که رسانه‌ها را کنترل می‌کنند را محکوم کرد و خود او بلافاصله متهم به جنبش یهودی‌ستیزانه شد و به خاطر گفتن اینکه یهودیان رسانه‌ها را کنترل می‌کنند که البته این کار را هم انجام می دهد؛ مورد حمله قرار گرفت.

 بنابراین باید نتیجه گرفت که حتی برای یکی از دوستان محافظه‌کار اسرائیل بی‌خطر نیست که از «رسانه‌های لیبرال» به دلیل ترس از متهم شدن به عنوان «یهودستیزی رمزی» نام برد.

به همین ترتیب، هرگونه اشاره به نفوذ مخرب «جورج سوروس» توسط جمهوری خواهان به احتمال زیاد موجب خشم حامیان اسرائیل می شود ، نه به این دلیل که این یک داستان تخیلی است بلکه صرفا به این دلیل که او یهودی است و به این معناست که یهودیان می توانند تعامل های توطئه آمیز داشته باشند.

داستان جالب دیگر مربوط به یک نهاد دولتی ناشناخته به نام کمیسیون ایالات متحده برای حفظ میراث آمریکا در خارج از کشور (USCPAHA) است.

همه کار این سازمان تقریبا درباره اسرائیل، یهودیان و به اصطلاح هولوکاست است! وب سایت این سازمان شامل تصاویر متعددی از افرادی است که در حال اهدای «جوایز کثرت گرایی فرهنگی» مرتبط با هولوکاست و لبخند زدن به دوربین هستند.

این کمیسیون توسط قانون عمومی 99-83 در سال 1985 ایجاد شد و هدف ظاهری آن در وب سایت ذکر شده است: اول اینکه گورستان ها و  بناهای تاریخی در اروپای شرقی و مرکزی را که با میراث شهروندان ایالات متحده به ویژه اموال در خطر انقراض مرتبط هستند شناسایی کرده و گزارش دهید و دوم اینکه با همکاری وزارت امور خارجه، تضمین هایی را از دولت های منطقه دریافت کنیدکه دارایی ها محافظت خواهند شد.

تاسیس این نهاد برای این بود که تشخیص داده شد جمعیت ایالات متحده عمدتا از مهاجران و فرزندان آنها تشکیل شده است. ایالات متحده به حفظ مکان های مرتبط با میراث این آمریکایی ها در سایر کشورها علاقه مند است و  هولوکاست و 45 سال حکومت‌های کمونیستی الحادی نیاز حیاتی ایجاد کرد که منجر به تاسیس این نهاد شد.

این سایت همچنین شامل فهرستی از «پروژه‌ها» است که عمدتاً مربوط به یهودیان/هولوکاست هستند و در بخش‌هایی از اروپا که یهودیان در آن ساکن شده‌اند، واقع شده‌اند.

کتاب «اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند» اثر «آلیسون ویر» گزارش داده است که در کنگره گذشته 70 لایحه عمدتا پنهان وجود داشت که به نحوی به نفع اسرائیل بود و بوی ایجاد میراث آمریکا در خارج از این کشور را به مشام می‌رساند.

«دونالد ترامپ» در نوامبر 2020 شخصی به نام «دارن بیتی» را برای خدمت در کمیسیون حفاظت از میراث آمریکا در خارج از کشور منصوب کرد.مسئولیت اصلی آن حفظ آثار تاریخی در اروپای شرقی و مرکزی است که بسیاری از آنها یادبود قربانیان هولوکاست هستند.

بیتی شخصی است که با ترویج تئوری‌های توطئه درباره شورش کنگره، شهرت جدیدی به دست آورد و تحسین عمومی ترامپ را برانگیخت.

اخیرا لیگ ضد افترا از این انتصاب انتقاد کرد و گفت که بیتی که خود را یهودی مغرور در توییتر توصیف می کند، نباید به خدمت در این کمیسیون ادامه دهد.

«جیک هیمن»،سخنگوی این لیگ  شکایت کرد که از زمان انتصاب بیتی در این کمیسیون در نوامبر 2020 او به انتشار اطلاعات نادرست ظالمانه و عمیقا مضر، از جمله در مورد شورش 6 ژانویه که در تضاد با خدمت در چنین موقعیت‌هایی با مسئولیت رسمی است، ادامه داده است.

اما بیتی می گوید که افتخار می کند در خدمت بایدن برای گرامیداشت یاد هولوکاست است.

بنابراین،آمریکا اکنون در حال ترویج یادآوری هولوکاست با سکه هایی است که از مالیات دهندگاندریافت می شود.

«دبورا لیپستاد» به عنوان یک پژوهشگر مشهور هولوکاست به شدت از برخی مترقیان در حزب دمکرات که جرات انتقاد از اسرائیل را داشته اند، از جمله ایلهان عمر انتقاد کرده است.

افرادی مانند ایلهان عمر، آمریکایی های طرفدار اسرائیل را به عنوان ذی نفوذهای سیاسی در این کشور توصیف کرده اند که به مردم برای تسلیم بودن به یک قدرت خارجی فشار وارد می آورند.

لیپستاد در این باره می گوید: چنین اظهاراتی بخشی از اتهامات کتاب درسی علیه یهودیان است.

کاخ سفید در اواخر ژوئیه اعلام کرد که لیپستاد گسترش فعالیت های دفتر فرستاده ویژه وزارت امور خارجه برای نظارت و مبارزه با یهودی ستیزی را که وظیفه ردیابی و مقابله با افزایش ادعایی یهودی ستیزی در خارج از کشور را بر عهده دارد، رهبری خواهد کرد.

این مقام برای اولین بار دارای رتبه سفیر خواهد بود که تاییدیه سنا را ضروری می کند.

به خاطر داشته باشید که همه اینها مکانیسم هایی هستند که به طور خاص برای ترویج روایت های مورد علاقه یهودیان بین المللی تنظیم شده اند.

این در حالی است که هیچ چیزی در دولت ایالات متحده وجود ندارد که وضعیت سایر گروه‌های قومی اروپایی، لاتین یا آسیایی یا گرایش‌های مذهبی را ، تقویت کند.

 این کمیسیون‌ها، دفاتر و سفیران ویژه از طریق بازاریابی سخت‌گیرانه یهودیان با استفاده از قدرت مالی استفاده‌شده روشمند و دسترسی سیاسی آن‌ها ایجاد شد.

نتیجه نهایی این است که واشنگتن غول درمانده ای است که به درگیری ها در خاورمیانه کشیده شده است که بهتر است از آن اجتناب کند . آمریکا در عین حال متجاوزان یهودی را نیز تامین مالی کند و اخیرا در پاسخ به درخواست برای تسلیح مجدد ارتش اسرائیل با یک میلیارد دلار خود را به دام درگیری جدید انداخت که منافع ملی آمریکا را تامین نمی کند.

کد خبر 1142718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha