اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان

گفت: بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی و ترویجی با عنوان طرح «فجرانه کتاب» به‌ مناسبت فرارسیدن چهل‌ و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کتابخانه‌های استان برگزار خواهد شد.

«خدیجه معصومی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اعلام خبر برگزاری بیش از 100برنامه فرهنگی و ترویجی با عنوان طرح «فجرانه کتاب» به‌ مناسبت فرارسیدن چهل‌ و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: نشست‌های کتاب‌خوان، نقد و معرفی کتاب، تهیه روزنامه‌دیواری، جلسه مطالعاتی، مسابقه نقاشی، داستان‌نویسی، خلاصه‌نویسی، جمع خوانی، قصه‌گویی، نمایشگاه کتاب مناسبتی، تجدید میثاق با شهدا و ... از جمله برنامه‌های کتابخانه های عمومی است که به دوشیوه مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، بر فضاسازی پرشکوه کتابخانه‌ها برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر تأکید  کرد و افزود: از مهمترین برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی به مناسبت دهه مبارک فجر، طرح «فجرانه کتاب: کاروان جهادی کتابخانه‌های عمومی» است.

وی ادامه داد: در این طرح، کاروان کتابخانه‌های عمومی در مناطقی که دسترسی به کتابخانه‌های عمومی ندارند، حضور یافته و برنامه‌های مختلفی نظیر مسابقات فرهنگی،  اجرای گروه سرود، مشاوره کتاب، توزیع بسته‌های فرهنگی و ... با محوریت چهل‌ و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: جشن انقلاب ويژه كودكان، مسابقه عكاسي كتاب، روايت انقلاب از كتابخانه با حضور روايان انقلاب و نشست های شعر فجرانه با همکاری محفل ادبي هاتف اداره کل از دیگر  برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان است که در این ایام مبارک اجرا خواهد شد.

کد خبر 1142722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha