اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه کمیته کارگری و کارآفرینی در سیستان و بلوچستان

رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از برنامه ریزی برای اجرای بالغ بر ۳۰۰ عنوان برنامه توسط این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مهرداد جهاندیده» با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ است.

 


وی با بیان اینکه دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است اظهار داشت:  رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: بر این اساس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در کنار سایر کمیته ها برنامه های مختلفی را متناسب با ایام و برای بزرگداشت این روزها ویژه جامعه هدف خود پی ریزی و اجرا می کند.

 

جهاندیده افزود: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طلیعه برنامه های این کمیته در ایام مبارک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در واحدهای کارگری، محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان جامعه هدف، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن انقلاب، برگزاري نشستهاي سبك زندگي سالم و مهارتهاي زندگي و فرزندپروري ويژه كارگران و تجلیل از بازنشستگان از جمله برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  در سراسر استان است.

 

رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: همچنین برگزاری سی و دومین جشنواره تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه سیستان و بلوچستان بعنوان برنامه محوری این کمیته در دهه فجر با حضور مسئولان استانی خواهد بود.

 

جهاندیده با بیان اینکه جامعه کارگری و کارآفرینی به عنوان یکی از ستون های اصلی انقلاب اسلامی به شمار می روند افزود:  این قشر مولد و پر تلاش جامعه همواره نقش خود را در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده اند و به این خاطر است که امروزه نقش آنان در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

کد خبر 1142731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha