حضور جوانان در دانشگاه مهمترین فرصت برای تشکل های دانشجویی است

یوسفی گفت: حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی از مهمترین فرصت ها برای تشکل های دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (یکشنبه 10 بهمن) در جمع فراگیران دوره طرح «ولایت» کشوری به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی از ویژگی های یک تشکل دانشجویی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی جامعه و مخاطب باشند و حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی از مهمترین فرصت ها برای تشکل های دانشجویی است.

وی اضافه کرد: لازم است که در این میان، استعدادها شناسایی شده و برای شکوفایی آنها برنامه ریزی شود و مطالعه و کتابخوانی همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری مد ظله العالی است و یکی از راه های رشد عقلانی و تربیتی انسان ها، ایجاد روحیه مطالعه و کتابخوانی در آنهاست زیرا انس با کتاب و مطالعه موجب رشد فکری و عقلی می شود.

یوسفی تصریح کرد: برای تحقق آرمان‌ های متعالی انقلاب اسلامی ایران و حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان به نقشه راهی نیاز داریم که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به صورت شفاف و دقیقی مشخص شود.

کد خبر 1142748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha