صحبت از امام زمان(عج) باید دیالوگ اصلی منتظران شود

حجت‌الاسلام کفیل تاکید کرد: یاد و نام امام زمان(عج) باید در دیالوگ‌های روزمره ما وارد شود؛ اگر انتظار و مهدویت در این گفتمان وارد شود آنگاه دائم از خودمان می‌پرسیم که برای فرج باید چه کاری انجام دهیم؟.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت  خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق کفیل» با اشاره به ضرورت ها و بایدهای اخلاق عملی منتظران، اظهار کرد: انسان منتظر یا به عبارت بهتر عاشق امام زمان(عج) دائماً در پی این است که بداند کجا سخن از محبوب او است و لحظه شماری می کند تا از حضرت(عج) بشنود.

 

این کارشناس مهدوی تاکید کرد: یاد و نام امام زمان(عج) باید در دیالوگ های روزمره ما وارد شود؛ اگر انتظار و مهدویت در این گفتمان وارد شود آنگاه دائم می پرسیم که برای فرج باید چه کاری انجام دهیم؟. انسان منتظر در عین داشتن غم فراق، شوق انتظار دارد و با این شوق زندگی و به سوی آینده حرکت می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: انسان منتظر باید شاداب و امیدوار به یک آینده روشن باشد این امیدواری عامل تلاش و پویایی او می شود؛ امید است به جایی برسیم که سخن اصلی و اول ما در دیالوگ های روزانه از امام زمان(عج) و منجی موعود(عج) باشد.

 

کد خبر 1142803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha