جهادگران عرصه تولید و کشاورزی سکاندار شکست جنگ اقتصادی دشمنان هستند

حجت الاسلام رحمانی مهر با بیان اینکه کار وزارت جهاد کشاورزی مستقیم با مردم و سفره مردم در ارتباط است، گفت: سکانداری شکست تحریم ها و کمک به اقتصاد و سفره مردم مربوط به جهادگران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ظهر امروز(۱۰ بهمن) در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: امروز علی رغم همه دشمنی ها و خصومت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم که  امروز در  آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

 

حجت الاسلام «روح الله رحمانی مهر»  با بیان اینکه امید است که در گام دوم انقلاب، مردم ایران اسلامی همچون گام اول قله های بیشتری را فتح کنند و روزها و آینده خوبی در ایران اسلامی رقم  زده شود، افزود: امروز ایران اسلامی مایه امید برای همه دنیای اسلام است و چشم امید همه آزادیخواهان جهان و  مسلمانان به ملت ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه ایلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده و امروز این استان دروازه عتبات عالیات است، ابراز کرد: امید است که با ریشه کن شدن کرونا، این راه باز شود و اربعین های خوبی با حضور میلیونی مردم ایران اسلامی و‌ جهان در پیش داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی مهر بیان کرد: کار وزارت جهاد کشاورزی مستقیم با مردم و سفره مردم در ارتباط است، امروز دشمنان نظام و انقلاب تحریم ها را رقم زده و  بحث اقتصاد و سفره مردم را هدف قرار داده است و در هیچ کدام از اینها نیز موفق نشده است و سکانداری شکست تحریم ها و کمک به اقتصاد و سفره مردم مربوط به جهادگران است که به حول و قوه الهی این تحریم ها نیز شکست خورده و مشکلات نیز رفع خواهد شد.

 

وی بیان کرد: امروز مردم پای  خون شهدا و نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و مردم با حضور پرشور خود در برنامه ها و فعالیت های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دشمنان را مایوس خواهند کرد و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت خواهند کرد.

 

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه خدمت به مردم جزو با ارزش ترین کارهاست، گفت: تحول در حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حکم حجت الاسلام ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بوده است.

 

حجت الاسلام رحمانی مهر گفت: کار نظارتی در سازمان جهاد کشاورزی بر عهده حوزه نماینده ولی فقیه در این سازمان است که امید است با کمک رئیس سازمان در استان پیگیری شده و هر دو عزیز به عنوان دو بال این سازمان، مسیر تحول را در پیش گیرند و بیشترین خدمات را مردم استان داشته باشند.


وی گفت: بحث نظارت و کارهای فرهنگی و نظارت حوزه نمایندگی یکی دیگر از اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد و امید است روز به روز در کارهای فرهنگی موفق باشند، این وزارتخانه  یک نقطه مثبت دارد و آن هم این است که حوزه نمایندگی در این سازمان فعالیت دارد.

 

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:  دوشادوش بودن جهادگران اول انقلاب و جهاد سازندگی  از دیگر ویژگی های جهاد کشاورزی است که امید است از این ظرفیت به نحو احسن در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی  انجام شود.

کد خبر 1142811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha