باید جوانان انقلابی را باور کنیم/مردم لنده به واسطه کم کاری ها به حق خود نرسیده اند

امام جمعه شهرستان لنده ضمن تاکید بر اینکه باید جوانان انقلابی را باور کنیم، اظهار امیدواری کرد با همت بلند فرماندار جدید در راه توسعه و پیشرفت شهرستان شاهد افتخار آفرینی های مختلف باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنده امروز (۱۰ بهمن ماه) با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران و مسئولان نظامی، انتظامی شهرستان لنده و اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ نماز جمعه این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» در این آئین، گفت: پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف باعث شد تا جلوه ای بی نظیر از همدلی و هم افزایی در کشور شده است.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت:برای اجرایی کردن جهاد تبیین باید عماروار در صحنه بود و امید آفرینی را در جامعه تبین کرد.

 

وی افزود: خدمت به مردم در طول شبانه روز از سوی مسئولان و مدیران می تواند منشا خیر و برکت برای شهرستان و امورات جاری یک مدیر باشد.

 

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد: انتخاب نخستین فرماندار دولت انقلابی در شهرستان لنده آن هم یک جوان با انگیزه نشان از جوان گرایی است که در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکجا به جوانان اعتماد کردیم، شاهد پیشرفت و توانمندی های زیادی در کشور بودیم.

 

امام جمعه شهرستان لنده ادامه داد: باید جوانان انقلابی را باور کنیم و امیدواریم با همت بلند فرماندار جدید در راه توسعه و پیشرفت شهرستان شاهد افتخار آفرینی های مختلف باشیم.

 

وی افزود: مردم لنده مردمی خوب هستند و دنبال مسئولانی خوب و توانمند هستند که در این شهرستان راه های نرفته و نشده زیادی است که باید با جدیت و تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم اجرایی شود.

 

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: فرصت سوزی آفت مهمی برای مدیران است که امیدواریم با توانمندی و تدابیر لازم به دنبال پیشرفت و عمران باشید و به مقوله فرهنگ و مباحث فرهنگی توجه ویژه ای باید شود.

 

امام جمعه شهرستان لنده اظهار کرد: ظرفیت های عظیمی در این شهرستان وجود دارد که سرمایه انسانی و نیروهای فعال و بنیاد علوی می تواند منشا خیر و برکت برای شهرستان لنده باشد.

 

وی در ادامه با ابراز گلایه از شهرداری و شورای شهر لنده، گفت: اعتبار هفت میلیارد تومانی توسعه مبلمان شهری با بی تدبیری به حال خود رها شد، پل مونه و پل وحشت موگرمون با بی تدبیری برخی مدیران به باد رفت که انتظار داریم فرماندار جدید با اتکا به خداوند به دنبال کارهای عام المنفعه باشید.

 

حجت الاسلام محمودی اصل یادآور شد: با توکل بر خداوند و مشورت با اهل خیر و تیم خوب مدیران و پشت و پا زدن به مباحث و حواشی سیاسی، در مسیر خدمت مضاعف قدم بردارید.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده هم در این آئین با تبریک دهه فجر، گفت: تلاش و کوشش فرماندار زحمت کش در حوزه رفع مشکلات و گره گشایی از مشکلات مردم از خصوصیات بارز رزمجو بود.

 

«اکبر پرندوار» افزود: امیدواریم فرماندار جدید نیز وامدار جناح و فرد خاصی نباشد و در خدمت به مردم شبانه روز تلاش کنند.

 

وی خطاب به معاون سیاسی استاندار، اظهار کرد: بحث انتخاب شهردار لنده یکی از چالش های مهمی بوده که یک سال شهر لنده را با چالش های بسیاری مواجه کرده که عین مطالبات مردم و مدعی العموم است و باید هرچه سریعتر این مهم برطرف شود.

 

پرندوار ادامه داد: قمار آنلاین یکی از چالش های مهمی است که بیش از ١٨٠ برابر نرم کشور است که بسیاری از جوانانی که در این فضا هستند افتتاح حساب دارند و این کارت ها را در اختیار سایر افراد در کشور و خارج از کشور می گذارند که این مهم باید روشنگری و پیشگیری شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده  ضمن تاکید بر اینکه بحث آگاه سازی خانواده ها در این زمینه یک مبحث مهمبوده که باید اجرایی شود، اظهار کرد: اجرای طرح امنیت عمومی در روزهای آینده در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد و برخورد قاطعی با همه مخلان نظم صورت خواهد گرفت.

 

«تورج رزمجو» در ادامه این آئین، گفت: از مردمی که در یک سال گذشته در راه تعالی و پیشرفت این شهرستان ما را یاری کردند صمیمانه تشکر می کنیم.

 

فرماندار سابق شهرستان لنده افزود: تلاش های بسیاری در زمینه فعال کردن پروژه های عمرانی در سطح شهرستان داشتیم که با همت مدیران و تلاش و حمایت های مدیران کل و بنیاد علوی صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: من سرباز نظام هستم و هرکجا خدمتی باشید با جان دل افتخار خادمی و سربازی این مردم را خواهیم داشت.

 

رزمجو یادآور شد: برای تحقق پروژه پل تراب دست پیمانکار را بوسیدم و دنبال کردم تا این پل به همت پیمانکار و مدیران استانی به ثمر نشست.

 

فرماندار سابق شهرستان لنده خاطرنشان کرد: جاده تشان به لنده یک کریدور مهم برای شهرستان لنده، بهمئی و خوزستان است که فاز دوم جاده لنده به تشان با بیش از ۶۴ میلیارد تومان در حال بازگشایی مناقصه است.

 

وی ابراز داشت: رفع معارضین جاده تراب لنده و بحث رفع مشکلات ١٠ساله آب شهرک فجر و سرآسیاب تنها با تلاش شبانه روزی اجرایی شده است.

 

فرماندار سابق شهرستان لنده گفت: طرح هادی روستاها، چمن مصنوعی و تلاش هایی که در پیگیری امورات مختلف صورت گرفت که برای تعالی و پیشرفت شهرستان بوده و هیچ منتی نداریم و اگر کاری هم شده، با همین روحیه همدلی و مشارکت بوده است.

 

وی خطاب به فرماندار جدید، گفت: مردم این شهر انسان های شریفی هستند که متاسفانه به واسطه کم کاری های صورت گرفته به حق خود نرسیده اند، ولی کارهای خوبی هم صورت گرفته که باید قدردان نظام باشیم و انتظار داریم با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

 


















 
 
 
 
 
کد خبر 1142818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha