جشن های امسال  با رویکرد جشن، امیدآفرینی و مردمی بودن اجرایی  می شوند

سروری، گفت: راهبری اصلی برنامه های امسال «جهاد تبیین و روایتگری انقلاب» وبا شعار«جشن ملی ۱۴۰۰» و برنامه های در نظر گرفته شده امسال با رویکرد جشن، امیدآفرینی و مردمی بودن اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، عباس سروری در نشستی خبری که امروز(۱۰ بهمن) در سالن جلسات این اداره برگزار شد،گفت: از یک ماه پیش برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم و جشن های دهه فجر آغاز  کردیم.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: جلسات متعددی با مسئولان ارشد استان  و برخی دستگاه های اجرایی همچون شهرداری داشتیم تا در بحث تبلیغات محیطی و تزیینات شهری برای این دهه پیش بینی های لازم صورت در نهایت با توجه  به دستورالعمل ها و سیاست ها و راهبردها را با تشکیل ۲۷ کمیته تخصصی مشخص کردیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: جلساتی  مختلفی نیز  با سازمان ها و نهادهای مردمی در راستای برگزاری جشن های مردمی داشتیم تا برنامه های این دهه را با همکاری هم باشکوهتر از قبل یرگزار کنیم و در استان کرمانشاه چند هزار برنامه را در حوزه های مختلف برای این دهه تدارک دیده ایم که رویکرد اصلی در برگزاری آنها تبیین انقلاب است.

 

 

سروری تصریح کرد:همزمان با سراسر کشور  از روز ۱۲ بهمن برنامه ها با  نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس،  تجدید عهد با آرمان های امام(ره) و شهدا با حضور و سخنرانی مسئولان ارشد استان در مزار شهدا و رژه موتورسواران از میدان امام(ره) تا مزار شهدا برگزار می شود.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه بااشاره به برنامه های اجرایی در ایام الله دهه فجر امسال  اظهار کرد: برگزازی جشن میهمانی لاله ها  با غبارروبی  و گلباران مزار مطهر شهدا همزمان در کرمانشاه و دیگر شهرستان های استان در روز ۱۴ بهمن ماه جاری، برگزاری برنامه ویژه در محلات و شهرک ها با حضور مردم ، برگزاری جشن ویژه هر روز در یک شهرستان استان ، در شب ۲۲ بهمن که شب پیروزی انقلاب اسلامی است، همراه با بانک الله اکبر، نورافشانی آسمان شهر کرمانشاه را در دو نطقه محوطه شهرداری و پارک کوهستان خواهیم داشت.

 

 

وی افزود:با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان فعلا  برای روز ۲۲ بهمن یک مسیر برای راهپیمایی تعیین شده که از مسجد آیت الله بروجردی تا مسجد جامع خواهد بود و در طول مسیر نیز دستگاه های مختلف غرفه هایی را برپا خواهند کرد اما اگر ستاد مقابله با کرونای استان دستورالعملی جدیدی صادر کند، موظف به انجام آن خواهیم بود اما فعلا این برنامه پا برجاست.

 

 

کد خبر 1142849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha