اجرای چهاردهمین مرحله قربانی گوسفند و عقیقه توسط کانون های خدمت رضوی کرمانشاه

امامیان ، گفت: در راستای چهاردهمین مرحله قربانی گوسفند و عقیقه توسط دفتر کانون های خدمت رضوی استان و با مشارکت گروه های جهادی و خیریه های استان در روز میلاد امام جواد(ع) و شکرانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد جواد الائمه ۸۸ گوسفند در استان کرمانشاه ذبح و قربانی شد.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه بااشاره به اینکه تا کنون ۱۳ مرحله قربانی و عقیقه در استان  صورت گرفته است، افزود:۶۸۰ راس گوسفند ذبح وو۱۳۶۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان  و خانواده های کم برخورداری که قبلا شناسایی شده اند با حفظ آبرو توزیع شده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: این مرحله  ۸۸ رأس گوسفند در راستای اجرای امینانه نیت ناذرین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ذبح و گوشت قربانی بسته بندی شده از طریق شبکه های محله ای و منطقه ای خادمیاری بین خانواده های محروم سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

 

امامیان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی از زمان ذبح تا توزیع کاملا رعایت می شود و جای هیچ نگرانی و استرسی نیست.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه  در پایان گفت: مردم خیر ، نوع دوست استان و خیرین می توانند جهت شرکت در این عمر خدا پسندانه از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱  بنام آستان قدس رضوی شناسه ۲۲۰۰۱۴۱۰۹  نزد بانک ملت مشارکت کنند و توشه برای آخرت خود مهیا  نمایند.

کد خبر 1142864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha