انجام واکسیناسیون کرونا در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری شیراز

شهرداری شیراز به در اختیار قرار دادن چهار دستگاه اتوبوس سیار با تجهیزات لازم برای انجام واکسیناسیون کرونای ساکنین مناطق کم برخوردار شامل سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه شهر شیراز و آسیب دیدگان اجتماعی مکلف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در چهل و سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز طرح دو فوریتی جمعی از اعضای شورا، مبنی بر الزام شهرداری برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی به منظور واکسیناسیون کرونا ساکنین مناطق کم برخوردار و آسیب دیدگان اجتماعی با حضور 11 نفر اعضای شورا بررسی شد.

بدین ترتیب شهرداری شیراز مکلف است نسبت به در اختیار قرار دادن چهار دستگاه اتوبوس سیار با تجهیزات لازم طی تفاهم نامه به دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مدت یک ماه برای واکسیناسیون کرونا ساکنین مناطق کم برخوردار شامل سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه شهر شیراز و آسیب دیدگان اجتماعی اقدام کند.

در پی برگزاری این جلسه علنی، همچنین شهرداری شیراز مکلف شد پروژه پل شیشه ای «علی بن حمزه (ع)» را با در نظر گرفتن ردیف اعتباری بودجه لازم در سال 1401 و برنامه زمان بندی اجرا کند و برنامه زمان بندی و طرح مزبور را به تصویب کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز رسانده و زمان شروع پروژه را نیز به این شورا اعلام کند.

کد خبر 1142876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha