افتتاح و کلنگ زنی ۴۹ پروژه همزمان با دهه فجر در طبس

الاهی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۹ میلیارد تومان در شهرستان طبس افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: از این تعداد ۴۴ پروژه افتتاح و پنج پروژه کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی الاهی» دقایقی پیش در مراسم معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس عنوان داشت: الزام استفاده از ماسک و دریافت دوز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با ویروس جدید کرونا در دستور کار قرار دارد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه بستر را برای تغییر و تحول و پیشرفت و توسعه شهرستان طبس هموارتر کردیم، گفت: طی پنج ماه اخیر برای دو بانده شدن راه ها و تجهیز امکانات پزشکی در درمانگاه ها و راه اندازی مجدد اورژانس هوایی و افزایش تعداد پروازهای فرودگاه این شهرستان اقداماتی انجام دادیم.

 

الاهی ادامه داد: جهت صنعتی شدن شهرستان و توسعه صنایع تبدیلی و سایر بخش ها با همکاری امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس اقداماتی صورت گرفته است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان طبس با اشاره به اینکه طی دهه مبارک فجر 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 279 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، افزود: از این تعداد 44 پروژه افتتاح و پنج پروژه کلنگ زنی می شود که 26 پروژه شهری و 23 پروژه روستایی است.

 

وی در ادامه بیان کرد: برای 199 نفر با افتتاح این پروژه ها طی دهه مبارک فجر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

 

 

کد خبر 1142900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha