ضرورت تسریع در افزایش روند واکسیناسیون کرونا

دلفان، با اشاره به اینکه موج ششم کرونا در استان آغاز شده است، گفت: تسریع در افزایش روند واکسیناسیون کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام دلفان»، امروز(10بهمن)، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ویروس کرونا همواره با سویه جدیدی گسترش پیدا می کند، اظهارداشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اهتمام به واکسیناسیون مهم ترین عامل برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه موج ششم کرونا در این استان آغاز شده است، افزود: تسریع در افزایش روند واکسیناسیون ضرورتی انکارناپذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا بیمارستان های استان درآمدهای خود را از دست داده و در خدمت درمان کرونا قرار گرفته اندو همچنین هزینه های زیادی به دانشگاه تحمیل شده است، عنوان کرد: دانشگاه با بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی کرونا مواجه است.

 

دلفان با بیان اینکه تکمیل طرح های عمرانی دانشگاه نیز مورد توجه قرار گرفته است و تلاش می شود که مشکلات مالی دانشگاه به زودی برطرف شود، عنوان کرد: تجهیز طرح های عمرانی راکد دانشگاه  و توزیع عادلانه در استان، سطح بندی و توازن خدمات در اولویت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه در راستای جذب متخصص و حفظ ماندگاری آنها در استان برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: تامین منازل مسکونی و ودیعه مسکن برای پزشکان متخصص در استان در نظر گرفته شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان وامدار و وابسته به شخص خاصی نیست اما نمی توان با مسئولان استان تعامل نداشت، گفت: برای ماندگاری پزشکان خدمات و امکانات باید ایجاد شود که باید از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان رایزنی و برنامه ریزی شود.

 

کد خبر 1142908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha