اعمال محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی فارس از ۱۱ بهمن

ایمانیه گفت: محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی استان فارس از ۱۱ بهمن اعمال می شود و شامل دورکاری در ادارات، فعالیت غیر حضوری در مدارس، تزریق واکسن دوز سوم برای کارکنان ادارات و اصناف و ... خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 10 بهمن) در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در استان فارس از فردا گفت: مدارس در شهرهای نارنجی و قرمز استان فارس به صورت غیر حضوری برگزار می شود و خوابگاه‌ های دانشجویی و دانش آموزی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز تعطیل خواهند بود.

استاندار فارس ادامه داد: تا اطلاع ثانوی امتحانات مدارس و فعالیت دانشگاه‌ ها هم در شهرهای نارنجی و قرمز نیز به صورت غیرحضوری است.

وی اضافه کرد: از 11 بهمن خدمات حمل و نقل عمومی و صنوف مختلف به شهروندانی که از ماسک استفاده نکنند ممنوع می شود و اصناف نیز چنانچه تا 10 روز آینده دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند قادر به فعالیت خواهند بود.

استاندار فارس با اشاره به اعمال دورکاری در ادارات استان نیز بیان کرد: از فردا در شهرهای نارنجی یک سوم کارکنان دستگاه ‌های دولتی و غیردولتی، دورکار خواهند بود و کارکنان این دستگاه ها نیز ظرف 10 روز آتی برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا باید اقدام کنند.

وی افزود: تجمع در شهرهای قرمز و نارنجی استان از فردا ممنوع است و جشن‌ های دهه مبارک فجر نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز امکان پذیر است.

ایمانیه اعلام کرد: فعالیت سینماها، گروه های تئاتر، جشنواره فیلم فجر با ظرفیت ۵۰ درصد و برگزاری مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر و برگزاری ورزش های گروهی نیز در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و خدمات رستوران ها و غذاخوری ها نیز به صورت بیرون بر امکان پذیر است.

کد خبر 1142911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha