لزوم فعالیت کمیته رفع موانع تولید در شهرستان ها برای جلوگیری از قطعی گاز در زمستان

حسینی پور برلزوم فعالیت کمیته رفع موانع تولید در شهرستان ها برای جلوگیری از قطعی گاز در زمستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۰بهمن) در ستاد تسهیل رفع موانع تولید اظهار کرد: جامعه هدف در شرایطی که با افزایش قیمت مواجه شدیم دچار نگرانی‌هایی ناشی از عدم امنیت بهره مندی از گاز در شرایط زمستان شدند.

استاندار مازندران افزود: پس بحث مدیریت مصرف انرژی و افزایش قیمت‌ها دو مشکل مهم مراکز تولیدی استان است، در مورد بحث مصرف انرژی نظرات دوستان صنایع باید جمع‌بندی شود و گزارشی از استان تنظیم و برای ریاست مجلس شورای اسلامی و هم شرکت مرکزی گاز ارسال شود.

 

وی گفت: به نظر می‌رسد که قطعی گاز شرایط را برای تولیدکنندگان سخت می‌کند از این رو خوب است که سرپرست شرکت گاز یک تسهیلاتی را برای دریافت بدهی خود در نشستی با فرماندار درنظر بگیرند، نکته بعدی اینکه قبض صادر شده فصل‌الخطاب باشد‌.

 

حسینی پور تاکید کرد: امیدواریم کمیته رفع موانع تولید در شهرستانها تشکیل شود تا در فصل زمستان شاهد قطعی انرژی نباشیم چرا که به نوعی برای تولیدکنندگان ما سم است، امید آنکه تا پایان سال قطعی نداشته باشیم البته امسال شرایط گاز به نسبت سال‌های قبل بهتر شد، نیاز است اقدامات در سایه تعامل حل شود، تا منافع تولیدکنندگان درنظر گرفته شود.

کد خبر 1142941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha