اقتصاد و دیپلماسی دریا می تواند فرصت خوبی برای توسعه  شهر تاریخی فرح آباد باشد

نوبخت با اشاره به هویت تاریخی و اجتماعی فرح آباد ساری، گفت: اقتصاد و دیپلماسی دریا می تواند فرصت خوبی برای توسعه شهر تاریخی فرح آباد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نوبخت» امروز(۱۰بهمن) در دیدار با امام جمعه فرح آباد و بخشدار و مسئولین بخش اظهار کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم ایام دهه فجر مبتنی بر مواضع و ادبیات امام راحل از آغاز تا وصیت‌نامه ایشان باید نقشه و مدلی برای ادامه راه باشد یعنی همان بحثی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

 

فرماندار ساری افزود: هدفمان این است که در شهرستان ساری به سمت توسعه برویم، تا به سمت هدایت، نظارت و حمایت برود، امیدواریم با اجماع، همگرایی به سمت پیشرفت حرکت کنیم این شهر ظرفیت‌های مهمی اعم از ۶ بخش و ۶ شهر دارد اگر ما فرهنگ سیاسی اجماع را مدنظر قرار داده و از مشاجره پرهیز کنیم به سمت و سوی خوبی می‌رویم.

 

نوبخت جمعیت این شهر را ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این جمعیت در ۳ هزار و ۲۵۰ کیلومتر مربع در شهرستان زندگی می کنند که باید از تمام مواهب طبیعی و الهی بهره‌مند باشند‌.

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه فرح آباد یک منطقه تاریخی است، تاکید کرد: این شهر فلسفه خاص و هویت اجتماعی ویژه‌ای دارد، اقتصاد و دیپلماسی دریا میتواند فرصت خوبی برای توسعه شهرستان ما باشد قطعا نگاه ما به بخش و شهر فرح‌آباد نگاهی ویژه است، اقتصاد دریا و اقتصاد روستا میتواند دو بال برای میل به پیشرفت باشد، شورا محل گفت‌وگو و حدفاصل بین مردم و مسئولان است هر چه شورا همدل‌تر باشد مجموعه شهرداری میتواند قوی‌تر کار کند و به رسیدن به اهداف انقلاب کمک خواهد شد.

 

این مسئول همچنین یادآور شد: جامعه مهدوی مدینه فاضله است جایی که عاشقان در کنار هم زندگی میکنند ما هم باید در این سمت و سو حرکت کنیم، امام جمعه بخشدار، شهردار شورای شهر همه و همه نخبگان و اضلاع اصلی نظام سیاسی ما محسوب می‌شوند هرگاه نخبگان درون و بیرون قدرت در کنار هم قرار بگیرند پیشرفت آنجا موج می‌زند.

 

وی با تاکید بر قاطع بودن مدیریت، عنوان کرد: موضوع شریعت جزو بینات حاکمیت ما است باید از همه این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا به آرمان‌های امام یا همان شادی و آرامش مردم برسیم.

کد خبر 1142944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha