راهبرد اصلی در جهاد تبیین هم افق با ولی فقیه و ولایت جامعه است/ همه دستگاه های فرهنگی از ظرفیت های خود در جهاد تبیین استفاده کنند 

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگترین جهاد را رهبر جهاد تبیین مطرح کردند، گفت: راهبرد اصلی در جهاد تبیین هم افق با ولی فقیه و ولایت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«نورعلی دیلم» امروز (یکشنبه ١٠ بهمن) در جلسه ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی و کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان گلستان با حضور دستگاه های فرهنگی استان گفت: فصل جدیدی که مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهاد تبیین» در مقابل ما باز کردند واقعا راهگشا است.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: دشمن جنگ سرد خود را در همه حوزه ها علیه ایران داشته است و با تمام امکانات تلاش کردند اما موفق نشدند.

 

وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر نظامی،  موشکی، علمی و  غیره انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: با این پیشرفت ها دشمنان جرات چپ نگاه کردن و حمله به ایران را ندارند، قدرت نظامی و جنگ سرد ما بسیار بسیار قوی است.

 

حجت الاسلام دیلم ادامه داد: راهی که دشمنان در پیش گرفتند طرح های آمیخته با جنگ های کلاسیک نامنظم است و امروز بیشتر در حوزه رسانه است که مقام معظم رهبری در خصوص موضوع سایبری اطلاعاتی تاکید کردند.

 

وی گفت: تغییر بافت جمعیتی و مذهبی و دینی جزو برنامه های رسانه ای دشمنان است و مقام معظم رهبری از این تحریم ها، تعبیر به جنگ کرد. جنگشان هم عوض شد، اونموقع سلاح سرد بود اما الان جنگ جنگ اقتصادی و تحریم ها است.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در همین  راستا رهبر معظم انقلاب در چند وقت گذشته تاکید زیادی به بحث روشنگری و تبیین مجاهدانه داشته اند و  در پایان دعا کردند خداوند ما را از سربازان جهاد تبیین قرار بدهد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگترین جهاد را رهبر جهاد تبیین مطرح کردند، گفت: راهبرد اصلی در جهاد تبیین هم افق با ولی فقیه و ولایت جامعه است.

 

حجت الاسلام دیلم افزود: انقلاب اسلامی ایران از  رهبری مقتدر، آگاه و حکیم در اول انقلاب و بعد از امام راحل برخودار است که شهر را به ساحل امن رساند.

 

وی تاکید کرد: همه دستگاه های فرهنگی از همه ظرفیت ها از جمله هنر ،حوزه، سخنرانی، فضای مجازی و غیره برای جهاد تبیین استفاده کنند و  در عرصه فرهنگ در جهاد تبیین در حوزه ها باید نهایت تلاش را انجام دهند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: کار جهادی فقط اردوهای جهادی و غیره نیست بلکه کار جهادی یعنی وقت گذاشتن به تمام معنا و استفاده از همه ظرفیت ها است.

 

وی افزود: در ایام دهه مبارک فجر محورهای زیادی را می توان برای جهاد تبیین استفاده کرد که شامل؛ حاکمیت دین در همه عرصه ها، جمهوریت، اسلامیت نظام، اهداف انقلاب اسلامی، دستاوردها و کنکاش و  است.

 

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه از یک طرف دشمن نواقص احتمالی ما را بزرگ می کند و از آن طرف دستاوردهای بزرگ ما را کوچک نشان می دهد، گفت:  امروز جنگ روایت ها است،  واقعا بیاییم دلسوزانه در حوزه مذاهب اسلامی و قومیت هر چیزی هست را تبیین کنم.

 

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهایی همچون؛ شخصیت امام و رهبری، منطق استکبار ستیزی، اندیشه های مقاومت، هویت و مسئله قدس و خیانت های پهلوی باید در این جهاد تبیین ما قرار بگیرند،

 

حجت الاسلام دیلم گفت: هدف ما از انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، احیای تمدن ایرانی اسلامی، افول رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی، بیداری امت ها در تمام جهان های اسلامی و حل مشکلات داخلی است.

 

کد خبر 1142945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha