بازگشایی معابر مهم‌ترین دغدغه مردم در بافت فرسوده است

سالاری، بازگشایی معابر را مهم‌ترین دغدغه مردم در بافت فرسوده شهر بندرعباس دانست و گفت: در تخصیص بودجه شهرداری باید نگاه ویژه‌ای به محلات بافت فرسوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « حسن سالاری » در جلسه هفتگی محلات در مسجد چهارده معصوم محله چاهستانی‌ها اظهار کرد: یکی از وعده‌های ما در زمان انتخابات همین مسئله بود که همواره پای حرف مردم بنشینیم و استارت هر شنبه پای حرف مردم را زدیم تا شنوای حرف مردم در محلات مختلف شهر باشیم.

 

وی افزود: کار شورا کار نظارتی و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم‌ است ما برای حل و فصل مشکلات مردم وارد شورا شدیم و این مسیر را برای امیدوار کردن مردم به انجام اقداماتی برای کاهش مشکلات دنبال خواهیم کرد. 

 

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مشکلات متعددی در محلات این شهر وجود دارد که در سال‌های گذشته و به مرور به وجود آمده است، آنطور که از زبان مردم شنیدیم مهم ترین مشکل محلات قدیمی و بافت فرسوده مانند محله چاهستانی‌ها مشکل بازگشایی معبر است. 

 

سالاری تصریح کرد: تا معبر باز نشود مشکل فاضلاب در این منطقه حل شدنی نیست و منطقه را درگیر بسیاری از مشکلات دیگر مانند مشکل آموزشی و بهداشتی می‌کند که شهرداری و دیگر نهادهای شهر باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات را حل کنیم.

 

وی افزود: هدف ما از این جلسات پایه گذاری و استارت کار برای حل مشکلات است، تخصیص بودجه بین محلات شهر عادلانه نیست و باید نگاه ویژه تری به محلات و بافت فرسوده شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1142974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha