۲۰۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوانان گیلانی در دهه فجراجرا می‌شود

میرعظیمی از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب در سراسر استان خبرداد و گفت: آگاه‌سازی همگان به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب از دستاوردهای انقلاب اولویت‌ دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید جلیل میرعظیمی» امروز(دوشنبه، ۱۱ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت نقش‌آفرینی در کسوت «سربازان جهاد تبیین» گفت: آگاه‌سازی همگان، به ویژه نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب از روند رو به رشد این نظام مردمی، از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی است.

 

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر گیلان با بیان‌ اینکه صیانت از ارزش‌ها و مرز‌های جغرافیایی کشور را مدیون دست‌پرورد‌ه‌های انقلاب هستیم، افزود: نگاهی به دوره‌های گذشته و جداشدن بخش‌های ارزش‌مند این سرزمین در سلسله‌های پادشاهی، گواه روشنی بر اهمیت این رویش‌هاست.‌

 

وی هزینه برای نسل کودک و نوجوان و اجرای فعالیت‌های هدف‌مند فرهنگی و تربیت سکانداران فردا‌های این سرزمین را سرمایه‌گذاری ارزشمند دانست و اظهارکرد: یادآور شدن جایگاه امروز ایران اسلامی به‌عنوان کشور برتر منطقه و توسعه هم‌زمان آن در عرصه‌های علمی و دفاعی، تبیین ضرورت‌های دست‌یابی به فن‌آوری‌های روز و انرژی هسته‌ای، از جمله مواردی است که می‌تواند در دستور کار همگان، به‌‌خصوص، معلمان، مربیان و متولیان دستگاه‌های فرهنگی قرارگیرد.


میرعظیمی به تشریح برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر گیلان اپرداخت و اعلام کرد: « تجدید‌ پیمان با امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و گلباران گلزار شهدا در سراسر استان» آغاز ویژه‌برنامه‌های این ایام‌ است.

 

وی از اکران رایگان فیلم «منصور» با موضوع هشت‌سال دفاع مقدس در سومین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: نشست خانواده تحت عنوان «سبک‌زندگی ایرانی-اسلامی با رویکرد فرزند‌آوری» دوشنبه(۱۸ بهمن) با سخنرانی آیت‌الله «رسول  فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت برگزار‌ می‌شود.  


میرعظیمی برگزاری جشن انقلاب با همراهی اعضای کمیته در نهمین روز از ایام‌الله فجر انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه دست‌آورد‌های علمی، نشست‌‌های تخصصی با محوریت محیط‌ زیست و اجرای مسابقه نقاشی انقلاب در پیاده‌ راه فرهنگی شهر رشت را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

 

برگزاری کارگاه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه‌ و نشست‌ها با محوریت کتاب، بهره‌گیری از همراهی همیشگی رسانه‌ها و استفاده هدف‌مند از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی یوم الله 22 بهمن و شرکت در نماز جمعه، از دیگر اهداف و برنامه‌های اعضای کمیته کودک و نوجوانان ستاد بزرگ‌داشت دهه گیلان بود که میرعظیمی بدان اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت هم‌دلی و هم‌گرایی، در مسیر نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و تربیت نسلی پویا و آینده‌ساز، از همگان برای شرکت حداکثری در جشن ملی 1400 دعوت‌ کرد.


 

کد خبر 1142983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha