بهره مندی از ظرفیت نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برای استخدام ارتش

سرهنگ مقدم با اشاره به اهمیت تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه دین، انقلاب تربیت جوان مومن و جهادی گفت: از ظرفیت نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برای استخدام ارتش استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از ستاد فهما استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری نشستی با سرهنگ «رضا رهنما مقدم» مدیر گزینش استخدام ارتش جمهوری اسلامی غرب تهران و استان البرز داشت و در مورد زمینه همکاری در عرصه ظرفیت های مشترک به تبادل نظر پرداخت.

 

در این نشست، سرهنگ رهنما مقدم، به ظرفیت ها، اهداف، نوع نگرش، دیدگاه و چشم انداز و سیاست‌های کلی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سالهای گذشته به رقم دیدارهای بسیاری که با اهالی فرهنگ صورت پذیرفت، موفقیت چندانی حاصل نشد در نتیجه با اهتمام جدی تری در راستای به ثمر نشست درخت انقلاب و همچنین منویات مقام معظم رهبری، از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد درخصوص جذب و به کارگیری نیرو استفاده می شود.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه دین، انقلاب تربیت جوان مومن و جهادی  موفقیت های بسیاری را کسب کردند، این فعالیت و عملکرد نشان از جدیت و وجود زیرساختاری مناسب در کانون مساجد دارد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز امروز جامعه، جوان، خانواده و به ویژه تربیت نیروی های انقلابی و متعهد و جهادی و تاثیر گذار در تمامی موارد فنی و تخصصی و اهتمام وِیژه به بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش می کنیم تا زیرساخت ها در کانون های مساجد توسعه یافته و زمینه برای حضور در عرصه های مختلف کارآفرینی فراهم شود.

کد خبر 1142998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha