محوری‌ترین اصل در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اتحاد میان مردم بود

آیت‌الله حیدری نقش اصلی و محوری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را اتحاد میان مردم دانست و گفت: مردم همواره برای احقاق حق خود باید مطالبه داشته باشند.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه ایستادگی در مقابل ظلم و جور همان چیزی است که در سخنان رهبر انقلاب بارها به آن تاکید شده اظهار کرد: ملتی به پیروزی دست خواهد یافت که افراد و جریان‌های آن با یکدیگر در کمال اختلاف نظرها اتحاد داشته باشند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما در دهه ۴۰ و ۵۰ توانستیم قدیمی‌ترین نظام پادشاهی جهان را به زانو درآوریم و نظام مردمی را برپا کنیم، این رخداد مهم بدون اتحاد مردم امکانپذیر نبود.

 

وی اضافه کرد: ملت ایران با اتحاد و فرماندهی امام خمینی (ره) توانستند نظام پادشاهی را که سال ها در این سرزمین به مردم ظلم می‌کرد را از پای درآورده و نظامی مبتنی بر دین و نظارت مردم بر مردم یا به معنای دیگر نظام مردم سالاری دینی را ایجاد کردند.

 

آیت‌الله حیدری نقش اصلی و محوری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را اتحاد میان مردم دانست و تصریح کرد: مردم همواره برای احقاق حق خود باید مطالبه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند عدالت اجتماعی در کلیه مناطق اهواز ایجاد شود و همه از امکاناتی برابر برخوردار شوند عنوان کرد: درست است که این امر وظیفه مسئولان است اما مطالبه عمومی مردم برای تحقق این خواسته‌ها نباید فراموش شود و مردم باید برای تحقق خواسته‌های خود مطالبه داشته باشند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تنها راه برون‌رفت از بحران‌های اجتماعی را داشتن وحدت، هماهنگی و همدلی دانست و خاطر نشان کرد: با تحقق این وحدت و همدلی دیگر جایی برای سوءاستفاده از دشمنان نمی‌ماند.

 

کد خبر 1143020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha