۶۸طرح اشتغال  دهه فجر به مددجویان واگذار می شود/ایجاد  ۵۰ مرکز نیکوکاری درمازندران

حجت الاسلام عالیشاه به افتتاح ۵۰ مرکز نیکوکاری در دهه فجر در استان اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری به منظور تسریع در روند ارائه خدمات و با محوریت مساجد ایجاد می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز(۱۱بهمن) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر و یادو نام شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۸۰ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد ۴۴هزار و ۹۸۰خانوار یعنی ۵۶درصد در روستا ساکن بوده و ۳۴هزار و ۸۵۰ خانوار یعنی ۴۴درصد در شهر زندگی می کنند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه  به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ۶۸ طرح اشتغال  به مددجویان واگذار می شود، افزود: طرح اشتغال در بخش های  دامپروری، پرورش قارچ، تولیدی، کشاورزی و... است.

 

وی تحویل ۴۶واحد مسکن مددجویی در دهه فجر را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد و گفت: این واحدهای مسکونی بطور میانگین به مساحت 50 متر مریع با مشارکت بسیج سازندگی ، خیرین ، بستگان و آورده خانواده تحت حمایت ساخته شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه به افتتاح ۵۰ مرکز نیکوکاری در دهه فجر در استان اشاره و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به منظور تسریع در روند ارائه خدمات و با محوریت مساجد ایجاد می شوند.

کد خبر 1143056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha