دانشگاهیان در جوار یادمان شهدای گمنام با آرمان‌های انقلاب میثاق خواهند کرد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان در جوار یادمان شهدای گمنام همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی با آرمان های انقلاب میثاق خواهند کرد.

«عزیز حبیبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دانشگاهیان در جوار یادمان شهدای گمنام همزمان با آغاز جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و  ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی با آرمان های انقلاب میثاق خواهند کرد.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی روز سه شنبه 12 بهمن ماه بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد دانشگاه به سمت یادمان شهدای گمنام دانشگاه صورت خواهد گرفت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تجدید میثاق دانشگاهیان و دانشجویان با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا از جمله بخش های مهم این مراسم است.

 

حبیبی اعلام داشت: دانشگاهیان و دانشجویان به عنوان قشر نسل امروز برای پیوند با ارزش ها و آرمان های انقلاب در این برنامه های انقلابی حضور فعال خواهند داشت.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: اجرای برنامه های متنوعی فرهنگی و دینی از جمله فعالیت ها به مناسبت ایام الله دهه فجر خواهد بود که در دانشکده های مختلف این دانشگاه با حضور دانشجویان اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1143149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha