کار و تلاش در آموزش و پرورش جامعه را به رشد و شکوفایی می رساند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کار و تلاش در مجموعه آموزش و پرورش صورت گیرد، در آینده می توان شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۱۱بهمن ماه) در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرده، اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خطیر و سنگین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: یکی از جایگاه های اساسی که زیربنایی در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود و سقوط یا رشد جامعه را فراهم می کند، آموزش و پرورش است.

 

وی تاکید کرد: اگر کار و تلاش در مجموعه آموزش و پرورش صورت گیرد، در آینده می توان شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشیم.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه آموزش و پرورش افراد و جوانان این جامعه را می‌سازد، یادآور شد: شرایط کرونایی خسارت‌های بسیاری به حوزه آموزش و تربیت وارد کرد و می طلبد که به صورت انقلابی در این حوزه وارد شد و جهت جبران کمی و کاستی ها اقدامات لازم را انجام داد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با بیان اینکه مدیرکل جدید توانمندی خوبی دارد، افزود: مدیرکل جدید با همکاری افراد این حوزه می‌تواند در زمینه کمبودهای پیش آمده تلاش های لازم را انجام دهد.

 

وی از معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درخواست کرد تا همکاری‌های لازم را با سازمان آموزش و پرورش استان در زمینه جبران کمبودها داشته باشند.

 

آیت الله حسینی ضمن تبریک به مدیرکل جدید و تشکر از زحمات مدیر کل سابق سازمان آموزش و پرورش استان، گفت: به نوبه خود وظیفه داریم و همکاری با آموزش و پرورش را یک تکلیف می دانیم و در این راستا همکاری های لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1143250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha