جشنواره مولودی‌خوانی نبوی در سنندج برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای مولودی‌خوانی نبوی(سماع) در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، قباد میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای مولودی‌خوانی اظهار کرد: این جشنواره منطقه‌ای با همکاری دانشگاه آزاد و بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، ۱۵ اسفند امسال برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره، اول اسفند ۱۴۰۰ است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره منطقه‌ای مولودی‌خوانی نبوی (سماع) به مناسبت سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) در کردستان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در ۱۰ استان کشور برگزار خواهد شد که کردستان نیز از جمله آنها است.

 

 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بیان کرد: این جشنواره برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و کردستان با توجه به ظرفیت‌هایی که در زمینه موضوع‌های فرهنگی دارد، به عنوان یکی از میزبانان این جشنواره انتخاب شده است.

 

 

میمنت‌آبادی با اشاره به محورهای این جشنواره اضافه کرد: مسائل معنوی، امامت، مهدویت و نبوت محورهای این جسنواره به شمار می‌روند.

 

 

وی یادآور شد: به گروه اول برگزیده در این جشنواره مبلغ ۵۰ میلیون ریال، گروه دوم ۳۰ میلیون ریال و گروه سوم ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اضافه کرد: علاقمندان باید ضمن تکمیل فرم شرکت در جشنواره، تصویر کارت ملی اعضای گروه مولودی‌خوانی و ضبط اثر بر روی CD با کیفیت صدا و تصویر مطلوب حداقل پنج و حداکثر ۱۰ دقیقه، آن را به نشانی دبیرخانه یا بارگذاری بر روی بخش جشنواره سایت دانشگاه به نشانی https://sanadaj.iau.ir/fa ارسال کنند.

 

 

برگزاری شب شعر انتظار در ۲۱ اسفند امسال

 

 

میمنت‌آبادی با اشاره به برگزاری شب شعر انتظار در ۲۱ اسفند امسال، تصریح کرد: به برگزیده اول این رویداد نیز هفت میلیون ریال، دوم ۶ میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

 

 

وی در ادامه از برگزاری رویداد ملی گام دوم انقلاب در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در تهران خبر داد و گفت: در قالب این رویداد، یک هزار ایده و استارتاپ و شرکت فناور در کشور شرکت خواهند کرد که سهم کردستان در آن ۶۹ گروه پژوهشی، ایده و شرکت فناور است.

 

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اضافه کرد: از افرادی که ایده و استارتاپ دارند، درخواست می‌شود در دانشگاه مستقر شوند تا بعد از آموزش، برای شرکت در رویداد ملی گام دوم اعزام شوند.

 

 

میمنت‌آبادی عنوان کرد: ۶۹ مورد سهم کردستان برای شرکت در رویداد مذکور، شامل ۲۵ گروه پژوهشی، ۲۲ ایده و استارتاپ و ۲۲ شرکت فناور است.

 

 

وی اضافه کرد: هفت نشریه معتبر در دانشگاه آزاد سنندج نیز منتشر می‌شود.

کد خبر 1143256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha