نیازهای ضروری کشاورز مورد توجه باشد

افیونی با یاد آوری اینکه کشاورز و دامدار نیازهای ضروری در زمین های خود دارد، خواستار پرهیز از افراط و تفریط در تغییر کاربری زمین های کشاورزی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «امیر حسین افیونی» تامین امنیت غذایی که اهمیتی بر مباحث استقلال سیاسی اهمیت دارد را از وظایف جهاد کشاورزی بیان کرد و گفت: افزایش بهره وری در نهاده های دامی و روش های نوین آبیاری که افزایش عملکرد و کاهش مصرف سبب می شود و حفظ و حراست خاک و زمین کشاورزی از دیگر وظایف این نهاد دولتی است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد استان اصفهان به آسیب زمین های استان های گیلان و مازندران در تبدیل زمین ها به مجتمع های ویلایی در یک دهه اخیر اشاره کرد و افزود: برنج مرغوب ایرانی و امنیت غذایی تحت شعاع این ویلاسازی قرار گرفته است اما کشاورز و دامدار نیازهای ضروری در زمین های خود دارد، از افراط و تفریط در تغییر کاربری زمین های کشاورزی بپرهیزید.

حجت الاسلام «سید علی موسوی خراسانی» با یاد آوری جایگاه دامداران در تامین گوشت، گفت: مشکلات تحریم و اقتصادی درک شدنی است ولی سو مدیریت که سبب خراب شدن خوراک دام می شود پذیرفتنی نیست.
امام جمعه گلشهر با اشاره به تلاش جهادی رئیس جمهور بر استفاده از تجارب و طرح های مردم برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

طرح کاداس در ۱۱ هزار هکتار اجرایی شد

«حیدر علی گل‌محمدی» از پایان یافتن طرح کاداس در ۱۱ هزار هکتار منطقه گلشهر، گوگد و نیوانین خبر داد و تشریح کرد: کارشناسان، اسناد آن را برای تحویل به اداره ثبت احوال آماده کردندو ۱۰ هزار هکتار دیگر به زودی شروع می کنند.
رئیس سابق اداره جهاد کشاورزی از کمک بسیج سازندگی برای اتمام پروژه های آبرسانی و کمک به مطالبات کشاورزان تقدیر کرد.

به گزارش شبستان، «امیر مسعود شهبازی» به عنوان رییس جدید اداره جهاد کشاورزس گلپایگان معرفی شد و از زحمات «حیدر علی گل محمدی»  تقدیر شد./

کد خبر 1143288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha