ظهور انقلاب اسلامی پدیده قرن است

سردار مرادحاجتی ظهور انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و گفت: آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی، جهان را بین خودشان تقسیم کردند و حاضر به پذیرش هیچکس در این معادلات دوجانبه نبودند اما امام (ره) با پایه ریزی جمهوری اسلامی ایران، معادلات دنیا را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» عصر امروز (دوشنبه ۱۱ بهمن) در ویژه برنامه تلویزیونی دهه فجر سیمای خوزستان، ظهور انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و اظهار کرد: آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی، جهان را بین خودشان تقسیم کردند و حاضر به پذیرش هیچکس در این معادلات دوجانبه نبودند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: امام (ره) این سید انقلابی و مردمی با پایه ریزی جمهوری اسلامی ایران، معادلات دنیا را به هم ریخت و امروزه شاهد هستید که تمام ابرقدرت های دنیا یک طرف میز نشسته‌اند و ایران اسلامی در طرف دیگر از آرمان‌هایش دفاع می کند.

 

وی اضافه کرد: همین ابرقدرت ها تلاش کردند که نهال نوپای انقلاب را به وسیله صدام از ریشه دربیاورند، اما شهید گل زردان‌ها و فرجوانی‌ها و بهنام محمدی ها و همه جوانان برومند این استان و سرزمین نگذاشتند که تعهدات ننگین تاریخ پادشاهی ایران رقم بخورد و یک وجب از این خاک جدا شود.

 

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: ما پاسدار انقلابیم و گاهی باید به فرمان رهبر، مشق‌های نانوشته برخی از مسئولان را هم بنویسیم؛ مسئولینی که ساعت هشت ‌تا ۱۴ در محل کارشان هستند و اما شما بچه‌های سپاه را می بینید که شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند. 

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب متعلق به مردم است و همه باید نوکر مردم باشیم و تلاش کنیم که سطح زندگی و معیشت آنها رو به بهبود باشد و البته باید از افراط و تفریط هم پرهیز کنیم چرا که مردم با هر گرایش و عقیده‌ای تنها به معجزه محبت نیاز دارند.

 

کد خبر 1143319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha