مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی لازم‌الاجراست

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اینکه جلسه شورای فرهنگ عمومی باید بسیار جدی گرفته شود، گفت: هر مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی در حکم قانون و لازم الاجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «محمدعلی حاجی‌زاده» امروز(۱۱ بهمن ماه) در جلسه شورای فرهنگی عمومی میاندورود که با حضور اعضای شورا با موضوع دهه فجر برگزار شد با تاکید بر اینکه هر آنچه امروز داریم به برکت امام و انقلاب است، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی باید بسیار جدی گرفته شود.

 

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: هر مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی در حکم قانون و لازم الاجرا است.

 

وی افزود: فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به گونه‌ایی باشد که به خوبی نمایان باشد.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده اظهار کرد: در دهه فجر باید مراسمات و برنامه‌ها شاد و به صورت شهرستانی با حضور پرشور مردم برگزار شود و در این کار همه ادارات پای کار باشند.

 

«جواد کردان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود نیز در این جلسه با بیان اینکه 150 برنامه در دهه فجر از سوی سپاه میاندورود برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید برای ما مشخص شود که روند کار فرهنگی میاندورود چه چیزی است و این برای ما مهم است.

 

«مجید باقری» فرمانده انتظامی میاندورود نیز با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در برقراری امنیت مردم، گفت: پلیس با هر فردی که بخواهد با رفتار خود امنیت مردم را دچار مشکل کند برخورد می‌کند همچنین در برخورد با افراد بدحجاب و بی‌حجاب نیز طبق برنامه‌هایی که داریم برخورد لازم انجام می‌شود.

 

«حنیف سورکی آزاد» معاون فرماندار میاندورود با بیان اینکه فرهنگ از لغات منحصر به فردی است که دریایی از مفاهیم را در برمی‌گیرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک مقوله و حفظ آن یک مقوله دیگر است و ما امروز به عنوان مدیر دستگاه باید در حفظ آن کوشا باشیم.

 

سورکی آزاد تصریح کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی میاندورود در سال جاری بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم که 553 میلیون تومان تخصیص پیدا کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی نیز با تاکید بر اینکه معاندان به‌دنبال خاموش کردن نور انقلاب و گسترش آن در سراسر جهان هستند، افزود: از ظرفیت برنامه‌های دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم همان‌طور که رهبر انقلاب به بیان این پیشرفت‌ها تاکید دارند.

 

«احمد محمدی» تصریح کرد: اگر توانستیم در این ۴۳ سال از موانع و مشکلات عبور کنیم به دلیل وجود سرمایه اجتماعی مردمی است و دشمن به‌دنبال از بین بردن این سرمایه است.

 

وی بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر نماد ملی دارند و باید محل وحدت باشد به همین دلیل از بیان مطالب اختلاف افکن و تفرقه برانگیز جلوگیری شود.

 

«حسینعلی علیجانی» رئیس آموزش و پرورش میاندورود با انتقاد از اینکه برنامه منسجم شهرستانی تا به امروز مشخص نشده و نداریم، گفت: به شکلی برنامه ریزی شود که یک جشن شاد مردمی برگزار شود و مردم حس شادی و نشاط را در این ایام داشته باشند.

 

«محمد طالبی» رئیس کتابخانه‌های عمومی میاندورود نیز از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع پیروزی انقلاب و سردار سلیمانی خبر داد و افزود: آذین بندی کتابخانه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و... از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی میاندورود است.

 

«محمد شعبانی» رئیس بنیاد شهید میاندورود نیز خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، نواختن زنگ انقلاب، تهیه کلیپ از زندگی نامه شهید و پخش در فضای مجازی، تعویض پرچم گلزار شهدای سراسر شهرستان از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر است.

کد خبر 1143359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha