وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، گگفت: دشمن باید بداند که کسی نمیتواند بین این دو مذهب سوءظن ایجاد کند، آن چیزی که از برخی افراد فریب‌خورده منتشر شده بازی سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»امشب(۱۱بهمن) در همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با اشاره به اینکه ماه مبارک رجب، لیله الرغائب، دهه مبارکه فجر را پیش رو داریم، اظهار کرد:خداوند متعال را شاکریم که یادواره ۶۵۰ شهید از سه استان برادر، همجوار، همسایه، گیلان، گلستان و مازندران با میزبانی استان مازندران با سپاه ۲۵ کربلا، بسیج طلاب، مسئول عقیدتی سپاه ۲۵ کربلای مازندران و البته تشویق و ترغیب این حقیر برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ضمن ابراز خرسندی، افزود: اینکه اولا میزبان ارواح مطهر این شهدا بودیم و دوما میزبان خانواده‌های معظم این شهیدان و همچنین میزبان جانبازان و ایثارگران و سلسه روحانیت از اهل تسنن و شیعه و غیره بودیم بسیار ارزشمند است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: یکی از حواشی خوب و مثبت مراسم امشب ما کنار هم بودن روحانیت شیعه و سنی است که در عمل آنچه را که دشمنان سعی کردند در چند ماه اخیر فضای خصومتی را به‌وجود بیاورند منتفی می‌شود و نشان داده میشود که همه در خدمت اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، یادآور شد: دشمن باید بداند که کسی نمیتواند بین این دو مذهب سوءظن ایجاد کند، آن چیزی که از برخی افراد فریب‌خورده منتشر شده ذره‌ای دلخوری بین علمای این دو مذهب ایجاد نکرده و همه می‌دانستند این موضوع بازی های سیاسی است.

 

حت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به وجود وحدت، برادری و اخوت بین اهل تسنن و شیعه، گفت: ما هیچ دلخوری‌ای نسبت به علمای جامعه اهل سنت نداریم و به آن عالم می‌گوییم که هوشیار باشد در زمین دشمن بازی نکند، نظام مقدس ما الهام گرفته از مکتب اهل بیت (ع) و قرآن است‌.

 

وی تاکید کرد: ما زیر این پرچم هم برادرانه و با مسالمت زندگی می‌کنیم و هم از این خاک دفاع می‌کنیم.

کد خبر 1143365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha