آمادگی پرشور جوانان  کانون برای برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر

زارعی ، گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جوانان فعال و پر شور کانون آماده برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر هستند.

منصور زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دهه فجر روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است. مردم که از ظلم و ستم زمان خود خسته شده بودند و دنبال عدالت بودند از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به خیابان ها آمدند و بر علیه حکومت طاغوتی  شعار دادند.

 

مسئول کانون حضرت ابراهیم پاوه افزود: پس از ورود حضرت  امام  (ره) به ایران، مردم در کنار رهبر آگاه شان به مبارزه ادامه دادند و عاقبت در روز ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و مردم به خواسته ی چندین ساله خود رسیدند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به وجود سرما و بارش نزولات آسمانی فعالیت این کانون در ایام الله دهه فجر بیشتر شده  وجوانان در زمستان سرد بهار را تجربه می کنند و برنامه های مختلفی همچون برپایی جشن انقلاب، نصب پرچم، بنرو پلاکارد در درب کانون ، آذین بندی کانون، برپایی برنامه های فرهنگی و هنری و شرکت در  راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه های شاخص کانون در ایام الله دهه فجر است.

 

 

زارعی  با اشاره به برگزاری سومین رویداد فهما تصریح کرد: برگزاری این رویداد باعث تشویق کانون ها برای فعالیت های بیشتر می شود و جوانان برای شرکت در رقابتی سالم و بدون حاشیه تلاش می کنند.


 

 مسئول کانون حضرت ابراهیم پاوه گفت: برگزاری کلاس قرآن ، حفظ ،قرائت  قرآن،و روزهای چهارشنبه اجرای کلاس  معنوی واعتقادی توسط امام جمعه  روستا، برگزاری جشن ها مختلف،دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه ، کمک به نیازمندان و گند زدایی و ضدعفونی روستا در ایام کرونا از مهمترین برنامه های کانون طی یکسال گذشته است.

 

کد خبر 1143374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha