روشندل ایلامی نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین اللملی قرآن کریم شد

مریم شفیعی، روشندل ایلامی و حافظ کل قرآن کریم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام(دوسالانه) و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان(دوسالانه) اعلام شد.

 

بر این اساس در بخش فینالیست های رشته حفظ کل بانوان روشندل در  سال ۱۴۰۰ سرکار خانم «مریم شفیعی» از  استان ایلام شهرستان ایوان بر اساس رای هیئت داوران این دوره از مسابقات به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

 

 فاطمه علی جبر از کشور عراق، غالیه مخناش  از کشور الجزایر، فاطمه یونس از کشور لبنان و شیخ نسیمه  از کشور هندوستان از دیگر  بانوان راه یافته به بخش فینال رشته حفظ کل بانوان روشندل در  سال ۱۴۰۰ هستند.

 

«مریم شفیعی» حافظ کل قرآن کریم، و یکی از روشندلان موفق شهرستان ایوان در زمینه حفظ کل قرآن کریم است، وی فارغ التحصیل کارشناسی علوم قرآنی است و در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور اردن برگزیده شد.

 

وی به عنوان نماینده کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور اردن، حائز رتبه سوم شده بود.

 

مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران با پخش فایل تصویری ۱۹۰ شرکت کننده از ۶۹ کشور دنیا برای گروه داوری در دی ماه سال جاری برگزار شد  که نتایج آن نیز همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است.

 

کد خبر 1143396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha