ضرورت جهاد تبیین و بیان حقایق انقلاب در فضای مجازی و حقیقی

حجت الاسلام نوفرستی بر ضرورت جهاد تبیین و بیان حقایق انقلاب در فضای مجازی و حقیقی تأکید کرد و گفت: هرگونه توسعه در جمهوری اسلامی را با دین، معنویت و اخلاق می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امروز (۱۲ بهمن) در مراسم نمادین استقبال از ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی اظهار کرد: پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۲۳ جهت دعوت به قيام برای خدا با این آیه قرآن«قُلْ انَّما اعِظُکُم بِواحِدَةٍ أنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی‏ وَ فُرادی» صادر شد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن سال ۵۷ در ادامه همان بیانیه و اندیشه امام راحل مسئله جمهوری اسلامی مطرح شد که متکی به آراء مردم است، در ادامه گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ی گام دوم رهبرانقلاب به مناسب ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی فرمود:«تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است».

 

وی ادامه داد: مسیر حق بر دل‌ها اثر می‌گذارد، چون حق است و این نهضت بزرگ دینی با قدرت و شکوه پا به میدان گذاشت و در آن زمانی که جهان در میان شرق و غرب تقسیم شده بود، چارچوب‌های مادی را شکست و دین و دنیا را کنار هم مطرح کرد و آغازگر عصر جدیدی را رقم زد.

 

حجت الاسلام نوفرستی گفت: افتخار می‌کنیم ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و در حالی جشن می‌گیریم که انقلاب اسلامی توانست یکی از کانون های قدرت(بلوک شرق) را در هم بشکند و امروز صدای در هم شکسته شدن قدرت غرب و آمریکایی‌ها به گوش می‌رسد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان، بیان کرد: با تشکیل جبهه مردمی در کشور‌های دیگر مانند سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه، افغانستان و پاکستان و بلکه در دل جهان فریاد اسلام ناب محمدی را می‌شنوید و می‌ببینید.

 

وی ادامه داد: شعارهای جهانی این انقلاب مربوط به همه اعصار است و محدود به زمان نیست و شعارهای از جمله آزادی، اخلاق، مبارزه با ظلم و عدالت مرزها را درمی نوردد و فطرت پاک انسان ها را در هر کجای عالم با خود همراه می کند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر جهاد تبیین و بیان حقاق انقلاب توسط کسانی که تربیون به دست دارند و خواص جبهه حق در فضای مجازی و حقیقی، افزود: دشمنان با انگیزه‌های قوی، تحریف و دروغ‌پردازی در زمان گذشته و حال با همه ابزارهای خود فعالیت دارند و راهزنان فکر، عقیده و آگاهی هستند.

 

وی افزود: اولین مسأله جهاد تبیین و جهاد روایت‌گری و دوم جهاد اقتصادی است که در چند روز قبل معظم‌له فرمود، خیلی‌ها کار و تلاش می‌کنند اما هر تلاشی جهاد نیست، جهاد باید در برابر دشمن باشد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز به آنچه در صحنه میدانی، قوه مجریه رئیس جمهور مردمی و انقلابی، مجلس مردمی و دینی و قوه قضاییه رقم خورد، افتخار می‌کنیم، عنوان کرد:  باید از این فرصت‌ها استفاده کرده و باید برای محرومیت‌زدایی‌ها، عدالت محوری، مبارزه با فساد، ظلم‌ و استبداد از آنچه در توان داریم در این میدان دریغ نکنیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی با مقایسه‌ خدمات عمومی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ۹۲ درصد آب آشامیدنی سالم در اختیار مردم است و در  بحث برق رسانی و راه‌های روستایی و فرعی، تلفن و مخابرات، گازرسانی و سایر خدمات اقدامات زیادی انجام شده که ثمره انقلاب بوده است اما دشمن همچنان در حال سیاه‌نمایی است.

 

وی متذکر شد: دشمنان مدام می‌خواهند دوران قبل و بعد انقلاب را با هم مقایسه کنند اما آنچه برای ما مهم  و مورد تأکید معظم‌له است اینکه هرگونه توسعه در جمهوری اسلامی را با دین، معنویت و اخلاق می‌خواهیم.

 

به گفته وی رویکرد دینی و اخلاقی در جمهوری اسلامی دلهای مستعد به ویژه نوجوانان را مجذوب کرد، مجاهدت‌ جوانان در میدان‌های سخت از جمله در دفاع مقدس با ذکر و دعا و روحیه برداری و ایثار همراه شد، ماجراهای صدر اسلام را در برابر چشم همه عالم زنده کرد و پدران، مادران و همسران با احساس وظیفه دینی خود جوانان را راهی جبهه کرده و از آنها دل می‌کندند و آنگاه که با پیکر خون‌آلود آنها مواجه می‌شدند شُکر می‌کردند، و صف ‌نوبت برای اعتکاف و اردوهای جهادی، پیاده‌روی زیارت، حج و مراسم های معنوی شکل گرفت.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همه این موضوعات دورانی اتفاق افتاده که سقوط اخلاقی روزافزون غرب، پیروان آنها و تبلیغات پرحجم دشمن برای کشاندن مرد و زن به لجن‌زارهای فساد، اخلاق و معنویت رخ داده و این معجزه دیگری از انقلاب اسلامی و نظام فعال و پیشرو است و امیدواریم این نظام به حاکمیت جهانی امام عصر(ص) متصل شود.

 

کد خبر 1143405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha