اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه و افتتاح ۴۶ پروژه دهه فجر در جهرم

شفیعیان از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و بهره برداری از ۴۶ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، شامگاه گذشته (دوشنبه ۱۲ بهمن) در نشست خبری برنامه های دهه فجر با بیان اینکه انعکاس فعالیت های خوب و برتر در شهرستان، در ایجاد امید آفرینی بین مردم  موثر است، گفت: دهه فجر ایام تجلی آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح شهرستان جهرم پیش بینی شده است، افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر، ۴۶ پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در جهرم بهره برداری می شود.

 

وی از افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخته خوابی «سیدالشهدا (ع)» به عنوان بزرگترین پروژه دهه فجر امسال در جهرم خبر داد و اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری‌ «حکیم سلمان»، ۶ زمین ورزشی، چهار پروژه مدرسه و … از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.

 

شفیعیان عنوان کرد: تمام تلاش ها برای برگزاری باشکوه گرامیداشت دهه فجر و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شده تا بتوان امید بیشتری را به جامعه منتقل کرد. 

 

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشن های دهه فجر باید مردمی و مردم محور، با محتوای فاخر و امیدافرین برگزار شود، تصریح کرد: بسیاری از مردم، سازمان های مردم نهاد، تشکلات فرهنگی و اجتماعی، مساجد و .. در ایام الله دهه فجر مراسم برگزار می کنند.

 

فرماندار ویژه جهرم ادامه داد: در این راستا ارائه گزارشات تحلیلی از خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سالیان گذشته و بیان سیر تحولات حوزه های مختلف توسعه ای می تواند همراهی مردم در عبور از بحران ها را بیشتر کند.

 

وی با تاکید بر اینکه از مدیران ادارات توقع دارم تحولات شگرف رخ داده را به شیوه مناسب به جامعه انعکاس دهند، عنوان کرد: معتقدم در طول تاریخ پربار انقلاب اسلامی هر زمان همراهی بیشتری از ناحیه مردم شریف وجود داشته توفیقات چشمگیری حاصل شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم متذکر شد: انتظار است با توجه به اهمیت حفظ سلامت عمومی ضمن برگزاری مراسمات در فضاهای باز نهایت دقت در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مرحله اجرا در آید.

کد خبر 1143419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha