زنگ انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: زنگ انقلاب در مدارس استان و شبکه مجازی شاد به مناسبت یوم الله دهه فجر نواخته شد.

«احمد ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زنگ انقلاب در مدارس استان و شبکه مجازی شاد به مناسبت یوم الله دهه فجر نواخته شد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم طبق سال های قبل با شکوه خاصی در مدارس و شبکه مجازی شاد اجرا شد و استاندار اردبیل نیز در ویژه نامه زنگ انقلاب در مدرسه مدرس حضور یافت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: برگزاری همایش ملی «یاوران انقلاب» همزمان با سراسر کشور در مدارس استان از دیگر برنامه های فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور دانش آموزان خواهد بود.

 

ناصری افزود: دانش آموزان به عنوان نسل آینده و ادامه دهنده راه شهدا هستند و باید برنامه های فرهنگی مقارن با ایام الله دهه فجر با شکوه خاصی برپا شود.

 

وی خاطر نشان کرد: نسل نوجوان و جوان حامیان اصلی و پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی خواهند بود و باید با ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش آشناتر شوند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در ایام الله دهه فجر از دیگر رخدادهای فرهنگی با حضور موثر دانش آموزان برای نقش آفرینی در رویدادهای اجتماعی است.

 

ناصری عنوان کرد: این نهاد مشورتی برای تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش است که مقام معظم رهبری بر تحقق اصول آن تاکید دارند.

 

کد خبر 1143424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha