«نفاق» مهم ترین مشکل طی ۴۰ سال اخیر انقلاب اسلامی

آیت الله عبادی با بیان اینکه «نفاق» مهم ترین مشکل طی ۴۰ سال اخیر انقلاب اسلامی بوده است، گفت: مشکل ما در این ۴۰ سال این بوده که برخی می خواستند اسلام را با خود، نفس و منافعش تطبیق دهند نه اینکه خود را با انقلاب و اسلام تطبیق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» صبح امروز (12 بهمن) در دیدار با مسئولان ارشد خراسان جنوبی با تسلیت درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: آیت الله صافی گلپایگانی عالمی شایسته و وارسته بدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان و مدیران بزرگترین سرمایه یک کشور هستند، افزود: اصولا در هر امری، نیروی انسانی حرف اول و آخر را می گوید و فرقی نمی کند که مدیریت یک کشور یا یک خانه باشد.

 

وی بیان کرد: این نیروی انسانی است که نقش خود را پیاده می کند و نیروی انسانی سرمایه هر جامعه است و باید به خود با قداست نگاه کنید و خداوند این فرصت را به شما داده است تا اسلام را به معنای صحیحش برای نجات انسان در جامعه به مرکز ایران پیاده کنید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دین خدا برای همه است، ادامه داد: صدور انقلاب به معنای پیاده کردن عدالت است و باید ابتدا عدالت را در جامعه پیاده کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه راه بزرگی پیش روی ایران اسلامی قرار دارد، افزود: بیش از 40 سال را تجربه کرده ایم و باید نقاط ضعف و قوت را جهت ادامه راه شناسایی کنیم.

 

وی عنوان داشت: مشکل ما در این 40 سال این بوده که برخی می خواستند اسلام را با خود، نفس و منافعش تطبیق دهند نه اینکه خود را با انقلاب و اسلام تطبیق دهند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نفاق مهم ترین مشکل طی ۴۰ سال اخیر بوده است، ادامه داد: به خاطر نفاق مشکلات بسیاری را تحمل کردیم و هر روز در داخل و خارج شاهد توطئه هایی بودیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان، جوان شده است، گفت: با داشتن روحیه «ما می توانیم» و با استفاده از علم و ایمان نباید اجازه دهیم فرصت ها از دست برود و باید مشکلات مردم را با کار جهادی حل کنیم.

 

 

 

کد خبر 1143435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha