برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه فجر نکا

نجفی از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه فجر نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی اجرایی می شود.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر دهه نور و درخشش است و بزرگداشت این روز در واقع بزرگداشت همه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: دشمن در طول 4 دهه گذشته انقلاب همواره با توطئه و دسیسه در حال ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده است و همنان هم این دشمنی ها ادامه دارد و باید در ادامه راه هم با حفظ ارزش ها در پاسداشت و نگهداشت انقلاب تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز بیش از همیشه نیازمند آن هستیم اتحاد و وحدت است که باید در بین ما بیش از پیش رشد یابد و در دهه فجر هم با اتحاد و همدلی با برگزاری برنامه های مناسبتی برای مقابله با دشمن وارد کار شویم.

 

نجفی با بیان اینکه بیش از 100 برنامه در دهه فجر امسال در شهرسنتان نکا در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود؛ گفت: این برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، ویزیت رایگان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نورافشانی در مزار شهدای گمنام نکا در شب پیروزی انقلاب، افتتاح مسکن محرومین، توزیع بسته های معیشتی و... از حمله برنامه های ما در این ایام است.

 

وی یادآور شد: برنامه ریزی برای راهپیمایی 22 بهمن هم انجام شده است که با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم و در راستای حفظ سلامت مردم حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 1143489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha