آئین نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن در فرودگاه جهرم

آیین نمادین ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در فرودگاه «شهدا» شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، صبح امروز مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی (ره) همانند سال‌های گذشته در فرودگاه «شهدا» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

«مهدی شفیعیان» در این مراسم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان و سخت و صعب بدخواهان و دشمنان این سرزمین و ملت انقلابی و آگاه آن؛ طی ۴۳ سال گذشته، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی دربر داشته و در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی و استقلال رسیده است.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: مردم دلیر و همیشه در صحنه دارالمومنین جهرم که سابقه مبارزات آنان همواره زبان زد است، برگ زرینی نیز را در تاریخ سرزمین ایران به ماندگار گذاشته و در این راه سترگ در دفاع از این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و ایثارگری، شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری را تقدیم کرده و همچنان محکم و استوار بر عهد انقلابی خود باقی مانده اند.

 

به گزارش شبستان، آیین نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن از ساعت ۹ صبح شنبه ۱۲ بهمن با حضور دانش آموزان، مردم و مسئولان محلی جهرم در فرودگاه شهدا این شهرستان برگزار شد.

 

این مراسم با برگزاری ویژه برنامه ای توسط کودکان مهدهای سطح شهرستان برگزار و ورود امام خمینی (ره)‌ نیز بازسازی شده بود.

 

همچنین اجرای گروه سرود، سخنرانی و... از جمله برنامه های این آیین بود.

 

کد خبر 1143491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha