نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس کرمانشاه

همزمان با آغاز دهه فجرگلبانگ انقلاب در مدارس سراسر استان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،  امروز(۱۲ بهمن) مراسم نواختن زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولان استان به صورت نمادین در سالن ورزشی حجاب کرمانشاه برگزار شد.بهمن امیری مقدم گفت: انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه استکبار نجات داد و سبب شد روی پای خودمان بایستیم، هر چند دشمنان نظام از همان روزهای اول پیروزی انقلاب توطئه های بی شماری علیه ما تدارک دیدند تا نتوانیم در راهمان موفق باشیم.

 

استاندار کرمانشاه  افزود: دلیل توطئه های بی شمار دشمنان علیه ما این است که نگرانند ما به پیشرفت رسیده و در جهان الگو شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در زمان انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم منحوس خط مقدم بودند و در دوران دفاع مقدس شهید فهمیده‌ها تقدیم انقلاب کردند. مردم کرمانشاه در سالهای پیروزی انقلاب و خصوصا در جنگ تحمیلی ایثار بسیاری کردند و حق بزرگی بر گردن نظام دارند و مستحق بهترین خدمت هستند.

 

امیری مقدم تصریح کرد:  استکبار در زمان طاغوت سرمایه‌های کشور را به یغما می‌بردند که اینجا بود امام راحل (ره) آمد و با ارشاد، راهنمایی و هدایت مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

 

 

استاندار کرمانشاه اظهار کرد:  همه باید از امروز عهد ببندیم که کرمانشاه را خوب معرفی کنیم، زیرا کرمانشاه ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف و از جمله در بخش های تاریخی و فرهنگی دارد و می تواند بهترین نقطه برای جذب گردشگر باشد.

 

 

 

کد خبر 1143497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha