زنگ انقلاب در ایلام نواخته شد

زنگ انقلاب همزمان با ورود امام راحل به میهن اسلامی در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷ در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور مسولان و دانش آموزان مدرسه فرزانگان نواخته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با برگزاری آیین نمادین استقبال از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی از فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه فرزانگان شهر ایلام آغاز شد.

 

همچنین زنگ انقلاب با حضور حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، « محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی، دانش آموزان و فرهنگیان در مدرسه فرزانگان شهر ایلام نواخته شد.

 

این آیین در مرکز استان ساعت ٩:٣٣ و همزمان با لحظه ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر ایلام و همچنین در سایر شهرستان های استان در سطح مدارس استان برگزار شد.

 

 حجت الاسلام « الله نور  کریمی تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم اظهار کرد: امام راحل بنای نظامی را نهاد که امروز به عنوان الگویی برتر در سطح جهان مطرح است، ایران اسلامی امروز دموکراسی ترین کشور جهان با برگزاری انتخابات در تمام سطوح است.

 

«علی درویشی»، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آئین گفت: انقلاب ما نه شرفی بود و نه غربی، انقلاب اسلامی امروز در اوج پیشرفت و تعالی در حوزه های مختلف از جمله علوم نوین و فناوری و سلول های بنیادی قرار دارد.

 

گفتنی است بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیش از ۳ هزار  برنامه و ریزبرنامه در سطح مناطق مختلف استان ایلام با هماهنگی ۲۴ کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1143507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha