رویکرد دولت کاهش فاصله مردم با مسئولان است

عباسی با بیان اینکه توسعه ارتباطات برون مرزی در کشور مهیا شده است گفت: رویکرد دولت کم کردن فاصله با مردم است، مردم ولی نعمت ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز ( سه‌شنبه، ۱۲ بهمن ) در مراسم استانی ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن که در گلزار شهدای رشت برگزار شد اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است که بار دیگر با شهدا و امام شهدا پیمان ببندیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه امام( ره ) حکومت و نظام انقلاب اسلامی را بر مبنای قرآن و اسلام بنا گذاشت گفت: امروز همه ما موظفیم راه امام(ره) را ادامه دهیم. معمار کبیر انقلاب طاغوت را به حکومت مردمی تبدیل و عزت و افتخار را برای مسلمانان جهان به یادگار گذاشت.

 

عباسی اذعان کرد: امروز ما مفتخریم به عنوان شاگردان مکتب امام(ره)، محکم در برابر دشمنان و تهدیدات ایستادگی و مقاومت کنیم.

 

وی ادامه داد: سیلی که نظام بر ظالمان و مستکبران کوبید به‌قدری محکم بود تا جایی که استکبار جهانی و ظالمان تعادل خود را از دست دادند و امروز نعره مستانه سر می‌دهند، یک بار با تهدیدات جنگ را پیشنهاد داده و بار دیگر درخواست سازش و گفتگو می‌کنند.

 

نمایتده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: با اتحاد و وحدت می‌توانیم موانع را از پیش رو برداریم و اگر امروز در تمامیت ارضی کشور امنیت داریم و شاهد پیشرفت و توسعه در کشور هستیم، به برکت شهداست.

 

وی با بیان اینکه اکنون با وحدت و یکپارچگی توانستیم در دنیای اسلام موفق و سربلند باشیم خاطرنشان کرد: ما در کشوری نفس می کشیم که فضای نورانی و معنوی همه جا را عطرآگین کرده است، بایستی آنچه که به دست آوردیم  حفظ کنیم و برای رسیدن به توسعه پایدار با مدیریت جهادی صادقانه خدمت کنیم.

 

عباسی با اشاره به اینکه مردم ما همواره در عرصه های مختلف حضور داشتند و با همین حضور با فتنه‌ها مقابله کردند تصریح کرد: در حوادث و بحران‌های متعدد حضور ملت ایران زبانزد خاص و عام است.

 

*برای پیشرفت و توسعه کشور گام‌های بلندی برداشته شده است

نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و توسعه امروز گام‌های بلندی برداشته شده است اظهار کرد: در علم و فناوری، ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، هوا و فضا، اقتصاد و دانش بنیان ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و جز کشورهای برتر جهان شمرده می‌شود.

 

وی با اشاره به ایتکه فشارهای حداکثری از سوی دشمنان بر کشور وارد شده است گفت: اقتصاد مردم دچار مشکل است اما این ملت با اتکا به اعتقادات و آرمان‌های انقلاب محکم ایستاده‌اند و به دشمن اجازه ورود نمی‌دهند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاش هستند، آنچه را که دست یافتیم، بربایند اذعان کرد: در این راستا برای خدمت صادقانه و کم کردن فاصله مسئولان با مردم تلاش می‌کنیم تا آنچه را که حق خدمت صادقانه است را ادا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه از جوانان توانمند در عرصه های مختلف بهره گرفته می‌شود تصریح کرد: همچنین با بهره‌گیری از ارتباطات برون مرزی می‌توان به توسعه و پیشرفت مورد نظر دست یافت.‌

 

عباسی با اشاره به اینکه فرصت‌های بالای اقتصادی در ارتباط با دیگر کشورها فراهم شده است گفت: در این راستا به توافقاتی نیز دست یافتیم.

 

*دشمنان تلاش می‌کنند ارتباطات برون مرزی ایران را قطع کنند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام درصدد بودند که ارتباطات برون مرزی ایران را قطع کنند افزود: آنان به اهداف شومشان دست نیافتند و امروز ایران با اکو و اورسیا و ..... در ارتباط است.

 

نماینده عالی دولت در گیلان به بحران کرونا ویروس اشاره و اضافه کرد: دولت را زمانی تحویل گرفتیم که دنیا به ما واکسن نمی‌داد ولی خوشبختانه اکنون ۴۰ میلیون دز واکسن در کشور وجود دارد.‌

 

وی اظهار داشت: صادرات ما بهبود یافته و شرایط صندوق ارزی ما مطلوب است فضا برای پیشرفت در دولت فراهم شده است‌.

 

عباسی با تاکید بر اینکه این در حالی است که هنوز کار دولت شروع نشده ولی خیلی فعال است اظهار داشت : احیا تالاب انزلی و ۲ رودخانه زر جوب و گوهررود و رفع مشکل پسماند و راه اندازی راه آهن و رشت آستارا و ... از دیگر برنامه هایی است که با تامین اعتبارات ویژه در دست پیگیری است.‌

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا اقتصادمان را دگرگون کنیم خاطرنشان ساخت: خدمت به مردم از اهداف دولت است و رویکرد دولت کم کردن فاصله با مردم است، مردم ولی نعمت ما هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه از کشاورزان حمایت می شود اظهار کرد: قطع کردن دست کسانی که به جنگل و سواحل دست درازی می کنند از دیگر برنامه های است که دنبال می‌شود.

 

عباسی تاکید کرد: با اجرای طرح آزادسازی سواحل، جلوی سودجویان و فرصت طلبان گرفته می‌شود.

کد خبر 1143509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha